  • 11. Data: 2009-11-02 16:12:29
    Temat: Re: Umowa o prace - Jest podstawa i jej nie ma ;)
    Od: DzikBagienny <n...@i...com>

    DzikBagienny pisze:

    > Tak wynika z umowy:
    > Podstawa oraz prowizja z tytulu uzyskanych wynikow pracy wynikajacych z
    > ilosci podpisanych umow.
    Zreszta te 1500zl brutto odliczajac moje koszty zwiazane z paliwem itp
    wychodzi moze 400zl.
    Po co bylo mi jezdzic po calej warszawie za 400zl brutto?? Wiecej to ja
    na kasie w tesco zarobie...

  • 12. Data: 2009-11-02 16:27:22
    Od: DzikBagienny <n...@i...com>

    I wytlumaczcie mi dlaczego np w Erze bedac zwyklym konsultantem dostaje
    sie podstawe + prowizje. I nie ma zadnego kombinowania. A tutaj jest
    podstawa + prowizja jesli przekroczy podstawe...

    To jest wyzysk ;)

  • 13. Data: 2009-11-02 16:57:33
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    DzikBagienny wrote:

    > Tak wynika z umowy:

    ha ha ha
    tak to bedziesz miał na emeryturze.

    > Podstawa oraz prowizja z tytulu uzyskanych wynikow pracy wynikajacych z
    > ilosci podpisanych umow.

    no to masz prowizje. Tylko dlaczego ubzdurałeś sobie liniowy wzorek na
    wyliczenie prowizji.

  • 14. Data: 2009-11-02 16:57:49
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    DzikBagienny wrote:

    > Zreszta te 1500zl brutto odliczajac moje koszty zwiazane z paliwem itp
    > wychodzi moze 400zl.
    > Po co bylo mi jezdzic po calej warszawie za 400zl brutto?? Wiecej to ja
    > na kasie w tesco zarobie...

    no to na co czekasz.

  • 15. Data: 2009-11-02 16:58:25
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    DzikBagienny wrote:
    > I wytlumaczcie mi dlaczego np w Erze bedac zwyklym konsultantem dostaje
    > sie podstawe + prowizje. I nie ma zadnego kombinowania. A tutaj jest
    > podstawa + prowizja jesli przekroczy podstawe...

    jak poprzednio.
    Na co czekasz. Zloz wypowiedzenie juz dzis i wal do Ery.

  • 16. Data: 2009-11-02 17:18:50
    Od: DzikBagienny <n...@i...com>

    witek pisze:

    > no to masz prowizje. Tylko dlaczego ubzdurałeś sobie liniowy wzorek na
    > wyliczenie prowizji.

    Jaki liniowy wzorek? Podstawa PLUS prowizja. Chyba kazdy prawidlowo
    rozumujacy czlowiek wnioskuje z tego ze ma podstawe + prowizje za to co
    sprzeda

  • 17. Data: 2009-11-02 17:26:52
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Liwiusz pisze:

    > Regulamin, którego nie widziałeś, nie obowiązuje. Co oznacza, że
    > pracujesz za 1500zł bez względu na ilość podpisanych umów.

    Ja powiedziałbym że jednak obowiązuje, ale efekt jest taki sam.

    --
    @2009 Johnson

  • 18. Data: 2009-11-02 17:29:47
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    DzikBagienny wrote:

    > Jaki liniowy wzorek?

    Liniowy wzorek, ze prowizja jest wprost proporcjonalna do tego co sprzedasz.
    Nikt ci czegoś takiego nie proponował.

    Podstawa PLUS prowizja. Chyba kazdy prawidlowo
    > rozumujacy czlowiek wnioskuje z tego ze ma podstawe + prowizje za to co
    > sprzeda

    No i masz prowizje za to co sprzedasz. Tylko nie zaczyna się od zera.

  • 19. Data: 2009-11-02 17:50:43
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (02.11.2009 18:18), DzikBagienny wrote:

    > Jaki liniowy wzorek? Podstawa PLUS prowizja. Chyba kazdy prawidlowo
    > rozumujacy czlowiek wnioskuje z tego ze ma podstawe + prowizje za to co
    > sprzeda
    No i przecież masz podstawę plus prowizję :).

    Prowizja jest zależna *nieliniowo* od uzyskanej sprzedaży.

    p. m.

  • 20. Data: 2009-11-02 18:17:41
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Zakładając, że informacje podane tu są wiarygodne, to

    > Wynagrodzenie: 1500zł brutto oraz prowizja z tytulu uzyskanych wynikow
    > pracy wynikajacych z ilosci podpisanych umow abonenckich na uslugi
    > telekomunikacyjne. I kolejny punkt umowy:
    [...]
    > Natomiast regulamin mowi o tym ze prowizja jest pomniejszana o moja
    > podstawe wiec jest tak jakby jej nie bylo. Zalozmy ze sprzedam za
    > 2000tys brutto, podstawe mam 1500 brutto wiec dostane 1500zl podstawy +
    > 500 prowizji

    Podkreślamy w pierwszym akapicie słowa "ilosci podpisanych umow", które
    nijak się mają do pomniejszania prowizji z akapitu #2.

    Co prawda, nie za bardzo wiadomo, za co się tę prowizję wypłaca? Bo w
    tym przypadku wartość umowy != faktury miesięcznej.

    > Tak czy siak nie ma zamiaru zapierdzielac za takie pieniadze. Upomne sie
    > o moje pieniadze lub sprawa trafi do sadu. Pytanie tyko czy regulamin
    > ktorego mi nie przedstawiono przy podpisywaniu umowy mnie obowiazuje czy
    > tez nie i czy mam szanse w sadzie.

    Szanse masz zawsze, chociaż sam sobie raczej rady nie dasz, skoro nie
    dopytałeś się o sprawy podstawowe :-)

    M.