  • 1. Data: 2006-06-28 18:09:42
    Temat: Umowa najmu
    Od: "mart" <m...@w...pl>

    Witam,

    mam umowe najmu lokalu od lipca 2006 do czerwca 2007. Wlasciciel lokalu
    twierdzi ze nie ma mozliwosci wczesniejszego wypowiedzenia przez lokatora.
    Fakt, ze w umowie nie ma o tym ani slowa, ale czy takie cos jest w ogole
    zgodne z rawem czy koles sciemnia? Prosze o odpwiednie przepisy.

    Wielkie dzieki,
    marcin

  • 2. Data: 2006-06-28 18:13:22
    Temat: Re: Umowa najmu
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>

    mart wrote:
> [...]
    > Fakt, ze w umowie nie ma o tym ani slowa, ale czy takie cos jest w ogole
    > zgodne z rawem czy koles sciemnia? Prosze o odpwiednie przepisy.

    Nie ma odpowiednich przepisów.
    Zobowiązałeś się, to teraz musisz się wywiązać.

    Chyba, że masz podstawy do zerwania umowy, bo np. właściciel zakręcił
    media i takim mieszkaniu fizycznie mieszkac się nie da.