  • 11. Data: 2008-01-30 13:42:39
    Temat: Re: Ulga na dziecko
    Od: Klara Bemol <h...@w...pl>

    macso pisze:

    > to ja się podepnę - przy wspólnym rozliczeniu małżonków (mąż umowa o
    > pracę, ja przez cały rok bez pracy, ale + jedna umowy o dzieło) możemy
    > tę ulgę normalnie odliczyć?
    > z góry dziękuję
    >

    > odliczyć można tylko od kwoty zaliczek jakie się zapłaciło.
    >
    > macso

    czyli? przepraszam, ale nie znajduję odpowiedzi na moje pytanie
    (zaliczek męża starcza na odliczenie ulgi na dwoje dzieci)

  • 12. Data: 2008-01-30 18:19:55
    Od: "GooRe" <g...@g...pl>

    Użytkownik "Klara Bemol" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
    macso pisze:

> [...]

    czyli? przepraszam, ale nie znajduję odpowiedzi na moje pytanie
    (zaliczek męża starcza na odliczenie ulgi na dwoje dzieci)

    To odliczasz za dwoje, jak masz troje i tez jest od czego odliczyc tez
    mozesz.

    Oczywiscie nie musisz.

    goore.

  • 13. Data: 2008-01-30 19:05:35
    Od: Klara Bemol <h...@w...pl>

    GooRe pisze:

    > czyli? przepraszam, ale nie znajduje^ odpowiedzi na moje pytanie
    > (zaliczek me^?a starcza na odliczenie ulgi na dwoje dzieci)
    >
    > To odliczasz za dwoje, jak masz troje i tez jest od czego odliczyc tez
    > mozesz.
    >
    > Oczywiscie nie musisz.
    >
    > goore.

    bardzo dziękuję!

  • 14. Data: 2008-01-30 23:12:53
    Od: "zbyszek" <z...@o...eu>

    > hmmm, a jeśli ona i on pracują, to może tylko on odliczyć całą kwotę ulgi
    > (ona 0)?
    >
    > Bo ja tak zrobiłem, czy dobrze?

    Odliczenie można podzielić dowolnie pomiędzy małżonków - jak się chce

    zbyszek