  • 1. Data: 2003-11-06 10:49:36
    Temat: wezwanie na swiadka a usprawiedliwiona nieobecnosc......
    Od: Smithpl <s...@N...waw.pl>

    No wlasnie, jakies 6 lat temu zalozylem z 20 innymi osobami
    sprawe babce o wyludzenie kasy ( nie duzej ale zawsze )
    Sad po 4,5 roku doszedl do tego aby sprawe rozpoczac.
    W efekcie co pewien czas wpadaja do mnie wezwania w charakterze swiadka
    na rozprawe..... na ktorych to rozprawach i tak nic sie nie dzieje.
    I wlasnie przyszlo do mnie kolejne wezwanie na ... 30.12.2003 !!!
    Sek w tym ze mam zorganizowany wyjazd zagraniczny w tym okresie.

    Prosze osoby znajace sie na tym o podpowiedz jak zglosic swoja
    nieobecnosc i usprawiedliwic ja. Przeciez nie bede teraz zawalal innych
    moich spraw z powodu kolejnej, durnej, nic nie znaczacej rozprawy.

    Czy moge w jakis sposob zglosic prosbe o wykluczenie mnie ze sprawy?
    Nie chce juz wiecej marnowac czasu na rozprawy ktore i tak nic nie
    wnosza i nie widac aby daly jakikolwiek rezultat.

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2003-11-06 13:08:54
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Uzytkownik "Smithpl" <s...@N...waw.pl> napisal w wiadomosci
    > No wlasnie, jakies 6 lat temu zalozylem z 20 innymi osobami

    Wydrukuj swój post i przeslij do sadu.

    Pozdr
    Leszek

  • 3. Data: 2003-11-06 15:31:57
    Od: Smithpl <s...@s...waw.pl>

    Leszek wrote:

    > Wydrukuj swój post i przeslij do sadu.
    ?

    Marcin

  • 4. Data: 2003-11-06 21:48:21
    Od: b...@f...hoga.WYTNIJTO.pl (Pawel Baranowski)

    Smithpl <s...@N...waw.pl> napisal <bod900$9r9$1
    @SunSITE.icm.edu.pl>:

    >Prosze osoby znajace sie na tym o podpowiedz jak zglosic swoja
    >nieobecnosc i usprawiedliwic ja. Przeciez nie bede teraz zawalal innych
    >moich spraw z powodu kolejnej, durnej, nic nie znaczacej rozprawy.

    napisz do Sądu pismo i opisz że wyjazd i dla Ciebie wiązałaoby to się z
    dużymi stratami. powinno wystarczyć. poproś żeby Sąd wyznaczył inny termin.

    Pozdr

    --
    Adres antyspamowy - przed odpowiedzia skasuj slowo "WYTNIJTO"

    Czlowiek jest tyle wart, ile sa warte sprawy, którymi sie zajmuje.
    /Marek Aureliusz/

    www.ekonomia.ho.pl

  • 5. Data: 2003-11-07 08:52:06
    Od: Smithpl <s...@s...waw.pl>

    Pawel Baranowski wrote:
    > Smithpl <s...@N...waw.pl> napisal <bod900$9r9$1

    > napisz do Sądu pismo i opisz że wyjazd i dla Ciebie wiązałaoby to się z
    > dużymi stratami. powinno wystarczyć. poproś żeby Sąd wyznaczył inny termin.

    ok, sprobuje , wysle tydzien przed wyjazdem aby odpowiedz nie zdarzyla
    dojsc do mnie :-))

    Marcin

  • 6. Data: 2003-11-15 19:59:22
    Od: Dredd<...@...pl>

    > ok, sprobuje , wysle tydzien przed wyjazdem aby odpowiedz nie
    zdarzyla
    > dojsc do mnie :-))

    Wspomnij w piśmie że wyjazd był zaplanowany dużo wcześniej.
    Chyba przeceniasz możłiwości Sędziów :)
    Roboty jest tyle że nikt nie ma czasu odpowiadać na takie pisma
    przed terminem rozprawy.
    Na terminie (30.12) Sąd Twoją nieobecność uzna zapewne za
    usprawiedliwioną i tyle. Wyznaczy nowy termin. Przyśle nowe wezwanie

    -> http://usenet.pomocprawna.info