  • 51. Data: 2012-10-16 23:30:46
    Temat: Re: Udostepnianie w sieci nagran emitowanych w RTV
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    T.V. wrote:

    > Wracajac do meritum - moge na portalach rodzinie i znajomym udostepniac
    > filmy (glownie chodzi tu o bajki dla dzieci) i muzyke - pop,rock .... Bo to
    > to pytalem w tym watku.

    Na pewno możesz im pozyczyć płytę. Bo nie ma tu zwielokrotnienia utworu.
    W taki sam sposób mógłbyś udostępnić wersję cyfrową.
    Problemem jest to że powstaje wiecej niż jedna kopia. I jak ktoś
    chciałby sie przyczepić to będzie miał do czego.
    W kazdym razie ja bym uwazal szczególnie z tymi kolegami.

    > W sumie przyznam sie szczerze, ze w jakis sposob rozumie domaganie sie
    > Twojej wlasnosci intelektualnej ktorej piszesz - prace, domumentacja, czy
    > nawet programy komputerowe itd...
    > Ale multimedia? muzyka, film, bajka?

    A uwazasz, ze te sie zrobiły za darmo.

    > Po to place abonament RTV aby z tego czerpac, a ze udostepniam?

    Abonament płacisz bo ci rząd narzucił taki podatek. Ale niczego w zamian
    ci nie oferował.

    > Moze ktos
    > byl w pracy a chcialby sobie posluchac, obejrzec cos co go ominelo.

    Ja tez bym wiele rzeczy chciał, ale nie mogę.

    Pomgac mozesz, ale nie cudzą pracą.