  • 1. Data: 2005-09-29 18:23:29
    Temat: Uciążliwy lokator
    Od: "Paweł" <p...@p...neostrada.pl>

    Witam serdecznie i uprzejmie proszę o radę.
    Jestem włascicielem kamienicy, od lat mam problem z uciążliwą
    lokatorką która dewastuje mój dom,urządza pijackie awantury ,zaś
    goście którzy ją odwiedzają wybijają szyby w oknach i demolują
    klatkę schodową. Lokatorka nie posiada żadnego tytułu prawnego do
    zajmowanego pzez nią mieszkania , jedynie jest w nim zameldowana wraz
    z pełnoletnią córką.Mieszkanie przez nią zajmowane ma po babci
    nieżyjącej od 16 lat.Lokatorka czeka na przydzial mieszkania
    socjalnego z Urzędu Miasta.
    Czy może zostawić na mieszkaniu bez mojej zgody córkę? A jeżeli
    tak to co w takiej sytuacji mogę zrobić aby niedopuścić do zajęcia
    przez nią lokalu.
    Z góry uprzjmie dziękuję za pomoc,to dla mnie bardzo ważne
    ponieważ to trwa już od wielu lat.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-09-29 18:29:40
    Temat: Re: Uciążliwy lokator
    Od: "085" <z...@p...pl>

    Użytkownik "Paweł" <prezes. wojciech@poczta.neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:dhhbes$42m$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam serdecznie i uprzejmie proszę o radę.
    > Jestem włascicielem kamienicy, od lat mam problem z uciążliwą
    > lokatorką

    Media odlacz. Naslij kogo. Powodzenia w walce o wlasnosc :-)

    p, zul

  • 3. Data: 2005-09-29 19:36:31
    Od: Beniamin <b...@c...pl>

    Paweł napisał(a):
> [...]
    > lokatorką która dewastuje mój dom,urządza pijackie awantury ,zaś
    > goście którzy ją odwiedzają wybijają szyby w oknach i demolują
    [..]

    Jest wiele możliwości działania, niewiele nadaje się do opisywania na
    grupie. Poszukaj dobrego prawnika, który zajmuje się tą tematyką, opłaci
    się.

    --
    Pozdrawiam,
    Beniamin