  • 1. Data: 2005-09-29 17:52:01
    Temat: Grożby, gdzie mozna to zgłosić
    Od: "Wojtek" <w...@o...pl>

    Witam.Mam od jakiegoś czsu problem:
    Pewna grupa ludzi posługuje się pewnym człowiekiem,który pod moim adresem
    kieruje grozby w rodzaju,że mnie zabije itp.Ludzie ci poza tym rozpowszechniają
    o mnie innym oszczerstwa na mój temat.

    Po raz pierwszy mnie to spotyka stąd kilka pytan:

    Gdzie to zgłosić?Jak rozpocząć procedurę karną,tzn. czy to ma być jakiś wniosek
    i gdzie do prokuratury czy na policji.

    Zupełnie się na tym nie znam więc prosze o instrukcje.

    Jak to załatwić,zeby dostarczyc mozliwie wielu dowodów.Grozby i oszczerstwa
    były wypowiadane w obecnoiści innych osób.

    Czy w ogóle taka sytuacja kwalfikuje sie do rozpoczecia sprawy sądowej?

  • 2. Data: 2005-09-29 18:12:34
    Temat: Re: Grożby, gdzie mozna to zgłosić
    Od: k...@t...pl

> [...]
    > były wypowiadane w obecnoiści innych osób.
    >
    > Czy w ogóle taka sytuacja kwalfikuje sie do rozpoczecia sprawy sądowej?

    w jaki sposób grożono, osobiscie, telefonicznie, listowo?

    zebrać materiał dowodowy(nagranie, lub cos innego)
    i zawiadomić policję lub prokuraturę o popełnieniu przestępstwa.

  • 3. Data: 2005-09-29 18:45:57
    Od: "Wojtek" <w...@o...pl>

    > w jaki sposób grożono, osobiscie, telefonicznie, listowo?
    >
    > zebrać materiał dowodowy(nagranie, lub cos innego)
    > i zawiadomić policję lub prokuraturę o popełnieniu przestępstwa.

    W zasadzie nagran nie posiadam,mam jedynie swiadków.

    Grozby były osobiście w obecności uinnych osób, czasami do innych osób z prosbą
    o przkazanie do mnie.
    Czy przy zgłoszeniu wypełnia sie jakiś wniosek czy coś podobnego?
    Czy musze wynajac adwokata czy kogos kto mnie będzie w sądzie reprezentował??