  • 11. Data: 2010-02-16 19:44:50
    Temat: Re: Uciążliwi sąsiedzi w bloku :(
    Od: "Nieco wkurzony" <k...@g...pl>

    Aga K R <a...@g...pl> napisał(a):

    > Mamy nagrania charcząsych głośników,
    > mamy wsciekłych sąsiadów, mam nagrana rozmowę z małolatami
    >

    > Jeśli się nie uspokoją czy to jak byście polecili dalej postąpić?

    To już nie czekać, tylko wziąć prawnika, aby ich za kołnierz zaciągnął do Sądu
    Grodzkiego. A zanim to nastąpi: na każdy przypadek hałasu odpowiadać wezwaniem
    policji, i jeszcze stosowne papiery z tej okazji kolekcjonować, aby więcej
    materiału dla sądu było. Daty, godziny hałasu i interwencji skrupulatnie
    zapisywać... a może udałoby się dowiedzieć, gdzie poprzednio byli - i stamtąd
    też pobrać jakieś opinie? W sądzie byłyby "jak znalazł"... ;)

  • 12. Data: 2010-02-16 19:46:22
    Od: gacek <g...@w...pl>

    pwz wrote:
    > Po drugie: jeżeli to faktycznie studenci, jest jeszcze jeden sposób -
    > postaraj się dowiedzieć, na jakiej uczelni studiują. Potem wystarczy
    > wizyta u dziekana/kierownika jednostki dydaktycznej, koniecznie razem z
    > nimi. Narób im "kaszany" przed władzami uczelni, to powinno być bardziej
    > skuteczne niż wzywanie policji (niestety, w takim państwie żyjemy...).

    Się uśmiałem.

    Dziekan to nie ma spraw do roboty? Może jeszcze ma pracownika uczelni
    wysłać do sprawdzenia? A może na matmie oblać?

    gacek

  • 13. Data: 2010-02-16 19:47:03
    Od: gacek <g...@w...pl>

    Gdzie są korki?

    gacek

  • 14. Data: 2010-02-16 20:15:08
    Od: gacek <g...@w...pl>

    Jacek_P wrote:
    > To po pierwsze. A po drugie, jak rzeczeni studenci sie o tym
    > dowiedza, to jeszcze mozesz miec problemy z tytulu naruszenia
    > prywatnosci.

    A to "naruszenie" to jakiś konkretny przepis czy gdybasz?

    gacek

  • 15. Data: 2010-02-16 20:16:37
    Od: gacek <g...@w...pl>

    Aga K R wrote:
> [...]
    > ledwo wytrzymują
    > sąsiadka chora leżała, 39stopni gorączke, i mowi że cały dzień grają
    > tak, więc poprosiłem jej męża abyśmy poszliśmy uspokoić małolatów.
    >
    > Grzecznie się tłumaczyli jak zwykle.
    >
    > sąsiadka stwierdziła, że od 20lat jak tu mieszka nie było takich
    > głośnych lokatorów
    >
    > Mamy nagrania charcząsych głośników,
    > mamy wsciekłych sąsiadów, mam nagrana rozmowę z małolatami
    >

    > Jeśli się nie uspokoją czy to jak byście polecili dalej postąpić?
    >
    > Naprawdę nie życzymy nikomu takich lokatorów

    A wiesz co?

    Za każdym razem dzwońie do właściciela mieszkania. Po którymś telefonie
    w nocy zmieni sobie najemców.

    gacek

  • 16. Data: 2010-02-16 21:54:37
    Od: "Nieco wkurzony" <k...@g...pl>

    gacek <g...@w...pl> napisał(a):

    > Za każdym razem dzwońie do właściciela mieszkania. Po którymś telefonie
    > w nocy zmieni sobie najemców.

    Fakt: jeśli tego jeszcze nie spróbowaliście, to - oprócz policji - za każdym
    razem dzwońcie do właściciela mieszkania, żeby zrobił tam porządek. Jeśli
    będzie się ociągał - możecie mu zagrozić wysłaniem pisma do spółdzielni ze
    skargą, że ściąga kłopotliwych lokatorów. Po kilku takich skargach - o ile
    wiem - wynajmujący może wręcz zostać pozbawiony prawa do lokalu, i grozi mu
    "lokal zastępczy" (jakieś baraki pod miastem), a tam już nikt u niego
    wynajmować nie będzie. Więc jest jakaś nadzieja, że zrobi ze studentami
    porządek we własnym zakresie.

    W każdym razie warto chociaż spróbować.

  • 17. Data: 2010-02-16 22:20:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Aga K R pisze:

    > Według Twojej wypowiedzi wnioskuję, że w przeciągu dnia też nie wolno im
    > puszczać tak głosnej muzyki?

    "Tak" czyli jak? Zasadniczy problem polega na tym, że to kwestia bardzo
    ocenna - weź pod uwagę, że są ludzie, którzy robią awanturę o
    spuszczanie wody w nocy ;)

    Póki jesteście wy sami bez żadnych dodatkowych obiektywnych argumentów -
    sprawa wygląda marnie.

  • 18. Data: 2010-02-16 22:21:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Aga R pisze:

    > Dokładnie tak robimy, zgłaszamy że jest coraz gorzej.

    Nie mówię o zgłaszaniu (przynajmniej nie tylko) - po prostu porozmawiać.

    A jak to jest spółdzielnia - można próbować pisać pisma do spółdzielni.

  • 19. Data: 2010-02-16 22:23:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek_P pisze:

    > To po pierwsze. A po drugie, jak rzeczeni studenci sie o tym
    > dowiedza, to jeszcze mozesz miec problemy z tytulu naruszenia
    > prywatnosci.

    ROTFL

  • 20. Data: 2010-02-16 23:12:05
    Od: "Nieco wkurzony" <k...@g...pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > "Tak" czyli jak? Zasadniczy problem polega na tym, że to kwestia bardzo
    > ocenna - weź pod uwagę, że są ludzie, którzy robią awanturę o
    > spuszczanie wody w nocy ;)

    Cóż w tym dziwnego? W zasadzie mają prawo skarżyć się na *wszystko*, co tylko
    słychać od sąsiadów - a jeśli tego nie robią, to tylko ich dobra wola, oraz
    tolerancja, oparta na zrozumieniu. Poza tym, jak już pisałem, jest różnica
    pomiędzy "nieuniknionym hałasem `przy okazji' " - a hałasem robionym celowo.