  • 1. Data: 2002-03-21 22:20:41
    Temat: KONWENCJE RADY EUROPY
    Od: "Kasia" <k...@w...pl>

    Witam,
    Piszę pracę magisterską i potrzebuję konwencje Rady Europy dotyczące
    zwierząt.
    Na stronie Rady są, ale za każdą trzeba zapłacić około 8 euro żeby ściągnąć.
    Na polskiej oficjalnej stronie Rady nie ma tych dotyczących zwierząt.
    Pomóżcie proszę, gdzie mogę znaleźć konwencje - po ang. lub po pol.
    pozdrawiam
    kasia

  • 2. Data: 2002-03-21 23:01:05
    Temat: Re: KONWENCJE RADY EUROPY
    Od: "lea_maria" <l...@p...onet.pl>

    .
    > Na polskiej oficjalnej stronie Rady nie ma tych dotyczących zwierząt.
    > Pomóżcie proszę, gdzie mogę znaleźć konwencje - po ang. lub po pol.

    spróbuj w UKIE (Centrum Informacji Europejskiej)
    www.cie.gov.pl
    choć lepiej zadzwonić lub stawić sie osobiście
    (022) 825 04 44
    ul. Krucza 38/42

    xxx

    lea_maria

  • 3. Data: 2002-03-22 06:33:03
    Od: <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > Na polskiej oficjalnej stronie Rady nie ma tych dotyczących zwierząt.
    > Pomóżcie proszę, gdzie mogę znaleźć konwencje - po ang. lub po pol.
    Cześć,
    Od kiedy to się płaci za teksty Konwencji CU ?
    Zobacz na stronie http://conventions.coe.int
    Stamtąd masz link do tekstów w formacie *.html i *.doc
    Wszystkie na serwerze Rady Europy i wszystkie bezpłatnie.
    Języki dostępu - eng. i fr.
    Pozdrawiam,
    Mariusz
    http://www.prawo.pracy.prv.pl