  • 1. Data: 2002-03-21 22:46:53
    Temat: soft do ewidencji akt sądowych
    Od: "golemik" <g...@p...onet.pl>

    Czesc. Wiem ze nie jest to calkiem ta grupa ale pytam praktyków.
    Jaki program polecacie do ewidencji akt sadowych i (najchetniej pod katem
    kuratora sadowego).
    Gdzie mozna znalezc jakies demo lub cos w tym stylu.
    Dzieki

  • 2. Data: 2002-03-22 00:49:40
    Temat: Re: soft do ewidencji akt sądowych
    Od: "Sandra" <d...@w...pl.pl.invalid>

    A później się jeszcze zastanów albo spytaj o bardzo dobre zabezpieczenie
    tego , to jednak w większości akta wykonawcze ,nazwiska , wokandy ,dane
    osobowe zresztą jako kurator sam wiesz .
    I wyobraź sobie ,że to wszystko wpada w niepowołane ręce . Zrobiłam to ,
    sama ułożyłam program wg. swoich potrzeb ale nie jest podłączony do
    internetu ten komp.

  • 3. Data: 2002-03-22 09:36:30
    Od: "Cudny" <c...@w...pl>

    Wystarczą dobre zabezpieczenia, kilka dobrych nawyków, no i najlepiej zbyt
    długo nie siedzieć w internecie ;-)
    Pozdrawiam
    Cudny

  • 4. Data: 2002-03-22 20:17:31
    Od: "golemik" <g...@p...onet.pl>

    Ten programik mialby byc dla mojej malzonki to raz.
    W czym jest napisany Twoj programik i czy jakies demko czy trial mozna
    zobaczyc no chyba ze jestes tak mila i przeslesz full wersje to tez bedzie
    niezle.
    Ja przestalem programowac jakies 5 lat temu - byl to stary poczciwy Clipper.
    Teraz juz nie mam czasu wiec szukam gotowca.
    Mam oczywiscie swiadomosc tego ze podpadam pod ustawe o ochronie danych
    osobowych, o tajemnice sadowa itd. ale chce jakos zonie ulatwic zycie bo Sad
    to nawet w Wydziale Rodzinnym nie ma komputera.
    Jesli mozesz cos podeslac to prosze na priv.
    g...@p...onet.pl
    Dzieki