  • 1. Data: 2008-04-02 09:48:09
    Temat: Uchwala SN o zasiedzeniu - prosze o pomoc
    Od: "Mrqs" <m...@a...pl>

    Witam,

    Szukam uchwaly SN lub informacji o niej o mozliwosci zasiedzenia przez
    Panstwo nieruchomosci przejetych w ramach szeroko pojetej nacjonalizacji ,
    poniewaz uplywa 60 lat od przejecia. Podobno sa to "niektore" nieruchomosci
    i tego szukam najbardziej. Co podpada pod "niektore"?

    Znalazlem Uchwale SN z 26/10/2007 ale z niej wynika, ze owszem zasiedzenie
    istnieje ale bedzie jakby "uruchomione" dopiero od 2019 roku, poniewaz do
    1989 roku byli wlasciciele nie mogli skutecznie dochodzic swej wlasnosci
    przed zadnym sadem. Nie ma slowa o jakichs wyjatkach ale byc moze istnieje
    jakas pozniejsza uchwala, ktora takie wyjatki ustala i tej szukam.

    Informacje o mozliwosci zasiedzenia tych niektorych nieruchomosci otrzymalem
    od prawnika zajmujacego sie odzyskiwaniem znacjonalizowanego mienia, ale po
    odmowie przeze mnie podpisania umowy ( niekorzystna dla mnie ), wiec mam
    nadzieje, ze chcial mi tylko podniesc cisnienie...

    Z gory dziekuje, sprawa jest bardzo pilna

    Mrqs