  • 1. Data: 2021-09-29 07:50:48
    Temat: Uchodźca v. minister [pornografia zwierzęca]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Czy realistycznie da się skazać ministra bez skazania uchodźcy? :-)

    [KK-202] https://arslege.pl/prezentacja-i-rozpowszechnianie-p
    ornografii/k1/a238/

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2021-09-29 10:20:43
    Temat: Re: Uchodźca v. minister [pornografia zwierzęca]
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 29.09.2021 o 07:50, A. Filip pisze:
    > Czy realistycznie da się skazać ministra bez skazania uchodźcy? :-)
    >
    > [KK-202] https://arslege.pl/prezentacja-i-rozpowszechnianie-p
    ornografii/k1/a238/

    To zależy co Naczelny Wódz każe. Jak każe zostawić w spokoju, jak
    bohaterów, którzy doprowadzili spór z Czechami do tego, że płacimy pół
    miliona Euro dziennie, to nie ma tematu. Jak każe inaczej, to będzie
    inaczej. Proste zasady tu obowiązują.
    Jacek

  • 3. Data: 2021-09-29 11:34:53
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 29 Sep 2021 10:20:43 +0200, Jacek wrote:

> [...]
    > bohaterów, którzy doprowadzili spór z Czechami do tego, że płacimy pół
    > miliona Euro dziennie, to nie ma tematu. Jak każe inaczej, to będzie

    Dobrze piszesz, ale na razie nie placimy.
    Choc juz sie nalicza ... a przynajmniej powinno ... chyba...

    J.

  • 4. Data: 2021-09-29 11:37:47
    Temat: Re: misiewicze nawet łgać nie umieją [pornografia zwierzęca Kamińskiego i Błaszczaka]
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 29 Sep 2021 07:50:48 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > Czy realistycznie da się skazać ministra bez skazania uchodźcy? :-)

    Strasznie się cieszę, że założyłeś ten watek bo dorzucę swoje:

    <<Kamiński i Błaszczak chwalili się, że znaleźli dowody na to, że wśród
    uchodźców są zoofile. "Zgwałcił krowę, chciał dostać się do Polski?
    Szczegóły ws. migrantów na granicy" - pcha przekaz TVP Info. Ale "zdjęcie",
    które pokazali ministrowie to w rzeczywistości screen ze starego nagrania
    dostępnego w internecie
    Z OKO.press skontaktował się czytelnik, który wpisując odpowiednie hasła w
    wyszukiwarce, odnalazł źródło zoofilskiego materiału pokazanego na
    konferencji. Okazuje się, że to stare nagranie, a w dodatku nie występuje w
    nim krowa, ale klacz.

    ,,Ponieważ zdecydowanie zrzut ekranu zaprezentowany na konferencji wyglądał
    na kadr wycięty z czegoś nagranego może nawet na VHS (jeszcze te czasy
    pamiętam ;), a na pewno jakiś stary sprzęt, to dodałem ,,vintage" i
    ,,classic". W tle słychać trzeszczenie, które wskazuje na to, że to VHS i
    nagranie przegrywane ze starego odtwarzacza.

    Nie chcę wnikać w to, na ile wiarygodna jest sama informacja o posiadaniu
    tych treści przez uchodźcę - czyli czy np. nie zostało to video podrzucone
    - ale jaki ekspert rządowy pomylił krowę z klaczą? I nie zweryfikował tego,
    co ja z wykorzystaniem wyszukiwarki mogę sprawdzić w 20 minut?" - czytamy w
    wiadomości.>>

    https://oko.press/krowa-kaminskiego-to-stare-nagrani
    e-z-internetu-a-w-dodatku-to-klacz/

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 5. Data: 2021-09-29 16:50:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.09.2021 o 07:50, A. Filip pisze:
    > Czy realistycznie da się skazać ministra bez skazania uchodźcy? :-)

    Nie - dopóki zero nie dostanie takiego rozkazu. A nie dostanie, co
    kończy pytanie.

    --
    Shrek

  • 6. Data: 2021-09-30 01:06:44
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-09-29, Olin <k...@a...w.stopce> wrote:

> [...]
    > wyszukiwarce, odnalazł źródło zoofilskiego materiału pokazanego na
    > konferencji. Okazuje się, że to stare nagranie, a w dodatku nie występuje w

    zoofil ebany, jeszcze bezczelny, bo przecież mógł kolega czytelnika

> [...]
    > co ja z wykorzystaniem wyszukiwarki mogę sprawdzić w 20 minut?" - czytamy w

    Z klaczą lepiej czy gorzej?
    Moralnie rzecz jasna.
    Kolega pyta.

    https://www.rp.pl/komentarze/art18967211-chrabota-sz
    uldrzynski-skandaliczny-spektakl-nienawisci
    "Metody rządzących budzą skojarzenia z najczarniejszymi chwilami
    ludzkości, gdy to władza wysyłała sygnał, kto jest człowiekiem, a kto
    nie zasługuje na to miano. Fatalne skojarzenia budzi też zapał, z jakim
    telewizja niegdyś publiczna, ochoczo podjęła się propagowania
    propagandowego przekazu, prezentując przedstawione przez przedstawicieli
    rządu zdjęcia 24 godziny na dobę, powielając przekaz władzy. Dodatkowo
    szczując migrantów przypominaniem rozmaitych negatywnych historii z
    innych państw Europy."

    I pomyśleć, że te kilka lat temu Rzepa była wręcz propisowska.

    --
    Marcin

  • 7. Data: 2021-09-30 10:48:38
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 29 Sep 2021 23:06:44 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > Z klaczą lepiej czy gorzej?
    > Moralnie rzecz jasna.

    Zupełnie się na tym nie znam, trzeba zapytać jakiegoś biskupa, bo oni
    moralność wyssali z mlekiem matki boskiej.

    Co do Kamińskiego, to widziano go, jak prowadził grę wstępną z bokserką
    Teqilą (suką), ale ponoć był tak nawalony, że do dziś nie wiadomo, czy dał
    radę skończyć.
    Miłość przemija, więc teraz zainteresował się klaczą, tylko nie wiedzieć
    czemu tytułował ją krową.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 8. Data: 2021-09-30 15:17:29
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org>

    W dniu 30.09.2021 o 10:48 Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

> [...]
    >
    > Co do Kamińskiego, to widziano go, jak prowadził grę wstępną z bokserką
    > Teqilą (suką), ale ponoć był tak nawalony, że do dziś nie wiadomo, czy
    Może ta suka zmarłą i Kamiski po prostu jest w żałobie? Ziobro zrozumienia
    dla innych :(
    > Miłość przemija, więc teraz zainteresował się klaczą, tylko nie wiedzieć
    > czemu tytułował ją krową.

    Motylku, rybeńko, czy misiaczku (sic!) już Ciebie nie dziwi? Ranisz
    uczucia krów i klaczy.

    Wiem że to nie pręgierz, ale rozżarzony pręt w dudę, nie Kamińskiemu, bo
    to cwaniak wykorzystujący tępotę swoich wyborców, ale właśnie im, bo
    pomimo tylu przekrętów, pokazów "mamywaswdupieiconamzrobicie", "nam się
    należy"... nadal głosują na pis i takie miernoty.

    Kamil