eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUchodźca v. minister [pornografia zwierzęca] › Re: misiewicze nawet łgać nie umieją [pornografia zwierzęca Kamińskiego i Błaszczaka]
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: misiewicze nawet łgać nie umieją [pornografia zwierzęca Kamińskiego
    i Błaszczaka]
    Date: Wed, 29 Sep 2021 23:06:44 GMT

    On 2021-09-29, Olin <k...@a...w.stopce> wrote:

    > Strasznie się cieszę, że założyłeś ten watek bo dorzucę swoje:
    >
    > Z OKO.press skontaktował się czytelnik, który wpisując odpowiednie hasła w
    > wyszukiwarce, odnalazł źródło zoofilskiego materiału pokazanego na
    > konferencji. Okazuje się, że to stare nagranie, a w dodatku nie występuje w
    > nim krowa, ale klacz.

    zoofil ebany, jeszcze bezczelny, bo przecież mógł kolega czytelnika

    > Nie chcę wnikać w to, na ile wiarygodna jest sama informacja o posiadaniu
    > tych treści przez uchodźcę - czyli czy np. nie zostało to video podrzucone
    > - ale jaki ekspert rządowy pomylił krowę z klaczą? I nie zweryfikował tego,
    > co ja z wykorzystaniem wyszukiwarki mogę sprawdzić w 20 minut?" - czytamy w
    > wiadomości.>>

    Z klaczą lepiej czy gorzej?
    Moralnie rzecz jasna.
    Kolega pyta.

    https://www.rp.pl/komentarze/art18967211-chrabota-sz
    uldrzynski-skandaliczny-spektakl-nienawisci
    "Metody rządzących budzą skojarzenia z najczarniejszymi chwilami
    ludzkości, gdy to władza wysyłała sygnał, kto jest człowiekiem, a kto
    nie zasługuje na to miano. Fatalne skojarzenia budzi też zapał, z jakim
    telewizja niegdyś publiczna, ochoczo podjęła się propagowania
    propagandowego przekazu, prezentując przedstawione przez przedstawicieli
    rządu zdjęcia 24 godziny na dobę, powielając przekaz władzy. Dodatkowo
    szczując migrantów przypominaniem rozmaitych negatywnych historii z
    innych państw Europy."

    I pomyśleć, że te kilka lat temu Rzepa była wręcz propisowska.

    --
    Marcin