  • 11. Data: 2013-01-21 12:42:02
    Temat: Re: Ubranie na rozprawę
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 20 stycznia 2013 21:45:21 UTC+1 użytkownik maruda napisał:
    > IMHO garnitur nie jest wymagany :)
    "Klient w krawacie jest mniej awanturujący się"

  • 12. Data: 2013-01-21 12:57:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.01.2013 11:55, Olgierd pisze:

    > Zawijałbym :( tyle, że w przypadku pie-nego Gógla nie jestem wiele w stanie --
    > odkąd Gazeta.pl ubiła swój serwer usenet został mi tylko dostęp po Góglu... :(

    No to ręcznie, ręcznie ;)

    Albo kup sobie e-mail w home.pl - będziesz miał dostęp do ich serwera.

    Swoją szosą muszę pomyśleć, jak postawić swój...

  • 13. Data: 2013-01-21 13:14:41
    Od: Jacek Skowroński <j...@a...pl>

    PT Olgierd scripsit:
    napisał:

    > Zawijałbym :( tyle, że w przypadku pie-nego Gógla nie jestem wiele w stanie
    > -- odkąd Gazeta.pl ubiła swój serwer usenet został mi tylko dostęp po
    > Góglu... :(

    Masz do dyspozycji przynajmniej dwa ogólnodostępne serwery:
    news.wit.edu.pl
    news.neostrada.pl
    --
    Jacek Skowroński

  • 14. Data: 2013-01-21 13:26:26
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 21 stycznia 2013 13:14:41 UTC+1 użytkownik Jacek Skowroński
    napisał:

    > news.neostrada.pl
    Ten nie jest chyba ogólnodostępny.

  • 15. Data: 2013-01-21 13:35:51
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 21 Jan 2013 04:26:26 -0800, Kris napisał(a):

    > Ten nie jest chyba ogólnodostępny.

    Jest. Dla każdego kto ma poprawny RevDNS

  • 16. Data: 2013-01-21 15:41:58
    Od: "Marzena" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Olgierd" <o...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    Zawijałbym :( tyle, że w przypadku pie-nego Gógla nie jestem wiele w
    stanie -- odkąd Gazeta.pl ubiła swój serwer usenet został mi tylko dostęp po
    Góglu... :(..)

    Też korzystałam z Gazety, przeszłam na news.atman.pl - ogółnie dostępny i
    też masz wszystko.

    marzatela
    -----------------------
    http://www.szultaset.pl

  • 17. Data: 2013-01-21 22:20:36
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 21 Sty, 09:37, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Wiesz, jak nie jako publika tylko jako np. pełnomocnik strony to i tak
    > sukienkę na wierzch zakładasz, więc co za różnica? ;)
    >
    > PS: zawijaj wiersze!

    Załóż portal dla niedorozwinietych. Bedziesz mial pole do popisu.

  • 18. Data: 2013-01-22 08:57:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.01.2013 22:20, Marek pisze:

    > Załóż portal dla niedorozwinietych. Bedziesz mial pole do popisu.

    Drogie dziecko specjalnej troski!

    Jeśli szukasz dla siebie pomocy - szukaj jej u kogoś innego, nie u mnie.

    W takich przypadkach jak twój byłbym za eutanazją.

  • 19. Data: 2013-01-22 09:19:26
    Od: Olgierd <o...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 21 stycznia 2013 13:26:26 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Ten nie jest chyba ogólnodostępny.

    Chyba jest, ale z moich prób sprzed paru miesięcy wynika,
    że pomija mnóstwo postów.

    No dobra, będę zawijał.
    Ręcznie.
    ;-)

    --
    Olgierd
    http://LegeArtis.org.pl

  • 20. Data: 2013-01-22 09:36:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.01.2013 09:19, Olgierd pisze:

    > Chyba jest, ale z moich prób sprzed paru miesięcy wynika,
    > że pomija mnóstwo postów.
    >
    > No dobra, będę zawijał.
    > Ręcznie.
    > ;-)