  • 1. Data: 2004-10-23 15:47:51
    Temat: Paragon na email - czy to legalne?
    Od: Artur <f...@n...pl>

    Witam,

    Mam taka watpliwosc, w regulaminie portalu strefa.pl (nalezy do Interii)
    oferujacego uslugi hostingowe jest artykukul nastepujacej tresci:

    " INTERIA.PL zobowia;zuje sie; do wystawienia i wys?ania Uz.ytkownikowi
    faktury VAT poczta;, ba;dz' tez. paragonu poczta; elektroniczna; za zamówione
    konto/us?ugi w cia;gu 7 dni, licza;c od daty wp?ywu s'rodków na rachunek
    INTERIA.PL. "

    Podobnie jest w portalu onet.pl, w dziale domeny, gdzie rowniez
    wystawiaja paragon na email.

    Czy wystawienie paragonu za pomoca poczty email jest zgodne z prawem?

    Jaka jest ewentulana podstawa prawna?

  • 2. Data: 2004-10-23 20:47:58
    Temat: Re: Paragon na email - czy to legalne?
    Od: "ITBS" <N...@w...pl>

    A znajdz podstawe prawna zabraniajaca tego. W momencie jak zniesiono
    obowiazek podpisywania faktur- nawet fakture mozesz przeslac mailem.

    P.

  • 3. Data: 2004-10-23 21:48:56
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 23 Oct 2004, Artur wrote:
    [...]
    > + Czy wystawienie paragonu za pomoca poczty email jest zgodne z prawem?

    Jeśli nie ma mowy o paragonie FISKALNYM (czyli drukowanym
    w jednym egzemplarzu przez zafiskalizowane urządzenie - kasę
    lub drukarkę) to trudno się czepiać...

    > + Jaka jest ewentulana podstawa prawna?

    Hm... brak podstawy prawnej ? ;)
    Znaczy: brak podstawy żeby NIE WOLNO BYŁO tak robić :)

    pozdrowienia, Gotfryd