  • 1. Data: 2009-01-05 22:40:13
    Temat: Ubezpieczenie turystyczne - SIGNAL IDUNA
    Od: "Marcin" <k...@o...pl>

    Witam
    Jakie kroki moge podjac w celu odzyskania pieniedzy z Signal Iduna.
    W umowie jest 30 dni na wyplate pieniazkow wylozonych przez mnie na leczenie
    za granica.
    Sprawa ciagnie sie juz 3 miesiac a na infolini slysze ze rozpatrywanie spraw
    przedluza sie do 4 miesiecy.
    Do rzecznika ubezpieczeniowego w Warszawie nie mozna sie dodzwonic.
    Z tego co widac czytajac rozne fora ten sam problem ma wieksza ilosc osob.
    Mozna coś zrobić czy pozegnać sie z pieniazkami ?
    Pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2009-01-06 11:10:22
    Temat: Re: Ubezpieczenie turystyczne - SIGNAL IDUNA
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Marcin napisał(a) :
> [...]
    > Z tego co widac czytajac rozne fora ten sam problem ma wieksza ilosc osob.
    > Mozna coś zrobić czy pozegnać sie z pieniazkami ?

    Najpierw przeczytać warunki ubezpieczenia, żeby się nie okazało
    potem, że w określonej sytuacji mają 12 miesięcy na wypłatę.
    Jeśli 1 miesiąc to do sądu.

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE

  • 3. Data: 2009-01-06 11:25:19
    Od: CUT_INZ <c...@c...pl>

    Marcin pisze:
> [...]
    > Z tego co widac czytajac rozne fora ten sam problem ma wieksza ilosc osob.
    > Mozna coś zrobić czy pozegnać sie z pieniazkami ?

    Jakiś czas temu dzwoniłem do nich telefonicznie. Pani z chichotkiem
    powiedziała, że w Polsce są tak małe odsetki ustawowe, że im nawet
    opłaca się nie wypłacać od razu. Powiedziała, że mają wypłacić bezsporną
    część odszkodowania w 30 dni. Dała mi również do zrozumienia, że jak
    będę natrętem to wypłacą mi 100zł bezspornej części odszkodowania i
    wtedy dłuuuugo sobie poczekam na resztę gotówki.

  • 4. Data: 2009-01-06 17:56:24
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 6 Sty, 12:25, CUT_INZ <c...@c...pl> wrote:

> [...]
    > będę natrętem to wypłacą mi 100zł bezspornej części odszkodowania i
    > wtedy dłuuuugo sobie poczekam na resztę gotówki.

    To po co w takich firmach ubezpieczenia zawierac?:)

    Jak ubezpieczenie turystyczne na krotki okres to tylko Generali lub
    Allianz (z roznych stron slyszalem ze nie ma problemow).

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 5. Data: 2009-01-06 19:05:37
    Od: "Marcin" <k...@o...pl>

> [...]
    > natrętem to wypłacą mi 100zł bezspornej części odszkodowania i wtedy
    > dłuuuugo sobie poczekam na resztę gotówki.

    No ja juz dzwonilem kilka razy ale zawsze to samo ze sprawa sie wydluzy...
    W sumie to i tak stracili wiecej bo zaufanie i kilkunastu klientów co dawalo
    rocznie ponad 25 tycich skladeczek ktore placilismy jezdzac gdzies.
    Nigdy wiecej Siduny NIE POLECAM !! Szkoda zdrowia na to UBEZPIECZENIE !!