  • 1. Data: 2009-01-05 19:51:54
    Temat: Wezwanie do zaplaty po 6 latach
    Od: Paweł Dacka <p...@e...com.pl>

    Witam.
    Bardzo prosze szanownych forumowiczow o porade w mojej sprawie.
    W 2002 roku uczeszczalem na zajecia do pewnej uczelni wyzszej. Studia
    przerwalem z przyczn osobistych z tym, ze nie pamietam czy oficjalnie
    poinformowalem o tym uczelnie. Dodam, ze od samej uczelni od 2002r. nie
    dostalem zadnej informacji o tym, ze zalegam z oplata za czesne tylko od
    razu dostalem list (zwykly, nie polecony) od firmy egzekwujacej dlugi z
    grozba przekazania sprawy do sadu.
    Aha, o liscie dowiedzialem sie doslownie cudem bo od 2000 r. nie mieszkam
    ani tez nie jestem juz zameldowany w miejscu, do ktorego ow list dotarl.

    Czy po tylu latach maja prawo domagac sie splate zadluzenia, z ktorego nie
    zdawalem sobie sprawy? Czy uczelnia nie ma obowiazku poinformowania mnie
    po ludzku o zaistnialej sytuacji np. upomnieniem o niedoplacie ? Co
    powinienem teraz zrobic ?

    Z gory dziekuje za rade.
    Pozdrawiam.