    From: "Ursus" <u...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Ubezpieczenie mieszkania
    Date: Wed, 18 Feb 2009 18:27:46 +0100

    Chciałbym się Was poradzić / zapytać jak wygląda kwestia wypłaty przez
    ubezpieczyciela przy zalanym mieszkaniu?

    Mieszkam na ostatnim piętrze wieżowca. Topniejący śnieg zalał mi
    mieszkanie - jedną z 3 częśći przedpokoju.
    Zniszczenia spore - odeszła farba ze ścian, odpadł sufit itp.

    Czy ubezpieczyciel powinien pokryć remont całego przedpokoju? Czy tylko tej
    jednej zniszczonej części?
    Na mój rozum chyba całość, bo niezbyt by to wyglądało żeby część była
    odnowiona a reszta nie.

    Jak wygląda praktyka w takich przypadkach?