  • 1. Data: 2007-07-11 10:54:14
    Temat: przetargi - wartosc zamowienia z wolnej reki
    Od: "MadziaK" <M...@g...pl>

    Witajcie,
    pilnie potrzebuje info ile moze max wynosic wartosc zamowienia z wolnej
    reki. net mi siada i wyguglac nie moge:(

    madziak

  • 2. Data: 2007-07-11 11:44:17
    Temat: Re: przetargi - wartosc zamowienia z wolnej reki
    Od: "Ola P." <n...@a...pl>

    Użytkownik "MadziaK" napisał w wiadomości ...
    > Witajcie,
    > pilnie potrzebuje info ile moze max wynosic wartosc zamowienia z wolnej
    > reki. net mi siada i wyguglac nie moge:(

    Witam!
    Wartość zamówienia z wolnej ręki może być dowolna, tyle że powyżej pewnej
    kwoty (137000 euro albo więcej - zależy kto i na co) trzeba zawiadomić
    Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych o wszczęciu takiego postępowania.

    Tobie pewnie chodzi o wartość, do której nie stosuje się Prawa zamówień
    publicznych... Otóż od 11 czerwca br. ta wartość wynosi 14000 euro (liczone
    netto, przy zastosowaniu 1 euro = 4,387 zł, czyli 61418,00 zł + VAT).

    Pozdrawiam,
    Ola P.

  • 3. Data: 2007-07-11 11:50:19
    Od: "MadziaK" <M...@g...pl>

    Bardzo Ci dziekuje!!!!!
    madziak

  • 4. Data: 2007-07-11 12:19:41
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl>

    Dnia Wed, 11 Jul 2007 12:54:14 +0200, MadziaK napisał(a):

    > Witajcie,
    > pilnie potrzebuje info ile moze max wynosic wartosc zamowienia z wolnej
    > reki. net mi siada i wyguglac nie moge:(
    >
    > madziak

    Nie ma takiej granicy. (art. 67 Prawa Zamówień Publicznych)
    http://www.uzp.gov.pl/prawo/1Tekst%20ujednolicony%20
    ustawy%20po%20nowelizacji.pdf

    --
    TomaSz.