  • 1. Data: 2003-07-28 14:29:00
    Temat: UWAGA-przeniesienie do rezerwy
    Od: j...@p...onet.pl

    Tak jak wcześniej zapowiadałem Minister Obrony Narodowej wydał rozporządzenie
    z dnia 17 lipca 2003 r. w sprawie przeniesienia części poborowych do rezerwy
    (Dz. U. Nr 131, poz. 1220).
    Polecam się w sprawie interpretacji zapisów rozporządzenia.
    ______
    Jupraw

  • 2. Data: 2003-07-29 09:10:50
    Temat: Re: UWAGA-przeniesienie do rezerwy
    Od: m...@p...onet.pl

> [...]
    > (Dz. U. Nr 131, poz. 1220).
    > Polecam się w sprawie interpretacji zapisów rozporządzenia.

    Skoro się polecasz :-)

    Niestety - nie mam "papierowych" DZ.U. a w LEXie jeszzce tego Dz.U. nie ma -
    mam pytanko:

    Jak to sie ma do faceta, który obronił się w kwietniu 2002 roku - (ok. rok
    później niż wynikałoby to z planu studiów - ale miał formalne "przedłużki") i
    do tej pory nie odebrał dyplomu i nie zgłaszał się do WKU (nie był tam zreszta
    wzywany)? Czy może skorzystać z takiego przeniesienia do rezerwy?

    M.

  • 3. Data: 2003-07-30 06:21:30
    Od: "Albercik" <l...@w...pl>

> [...]
    > zgłaszał się do WKU (nie był tam zreszta wzywany)? Czy może
    > skorzystać z takiego przeniesienia do rezerwy?

    Z tego co tam jest napisane to tak.

    5) będących absolwentami szkół wyższych przeznaczonymi do odbycia
    przeszkolenia wojskowego, którzy stali się absolwentami w 2003 r. lub
    wcześniej.

    Dziennik ustaw dostępny na stronie www.infor.pl

    Pozdrawiam
    Albercik