  • 1. Data: 2003-01-27 18:08:54
    Temat: UWAGA NA DESTRUKCYJNĄ SEKTĘ SCJENTOLOGÓW
    Od: "Miroslaw Zawislan" <p...@t...pl>

    Pochwalony Jezus Chrystus

    Mam na imię Mirek Zawiślan, studiowałem na Politechnice Wrocławskiej,
    kierunek informatyka, z wyznania jestem katolikiem. W ciągu ostatnich 2,5
    roku byłem poddany manipulacji przez informatyka, który nazywał siebie moim
    przyjacielem. Okazał się zawodowym psychoterapeutą. W ten sposób próbowano
    mnie zwerbować do sekty "Kościoła Scjentologii". Włamano się do mojego
    komputera, śledzono mnie w internecie i kontrolowano wiele aspektów mojego
    życia. Manipulowano moimi decyzjami, emocjami i probowano zmieniać moje
    wartosci. Wypytywano się o zarobki w mojej rodzinie. Upraszam czytających tę
    grupę bezrobotnych, samotnych, w trudnej sytuacji zyciowej o ostrożność.

    Informacje jak sie obronic przed ta sektą i jak ona działa mozna znalezc na
    http://www.opoka.org.pl

  • 2. Data: 2003-01-27 18:34:27
    Temat: Re: UWAGA NA DESTRUKCYJNĄ SEKTĘ SCJENTOLOGÓW
    Od: "leon" <L...@i...pl>