  • 1. Data: 2003-08-20 05:45:07
    Temat: USstawa o pomocy socjalnej dla studentow
    Od: "Tomaszek" <l...@o...pl>

    Jakis miesiac temu uslyszalem w telewizji wiadomosc ta podawaly wszystkie
    stacje pojawila sie nowa ustawa wg ktorej mialy byc zwracane koszty dojazdu
    do Uczelni (odliczenia) nawet dla studentow studiow zaocznych, jak rowniez
    stypendia socjalne itp, czy ktos moglby mi udzielic informacji jak to jest
    naprawde? Moze jakis link do strony. Na mojej uczelni twierdza ze nic
    takiego nie istnieje
    pozdrawiam Tomek