    From: "Mumas" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: UŚCISLENIE ZAPISOW W RZECZONEJ UMOWIE
    Date: Wed, 27 Oct 2004 12:33:40 +0200

    Wczoraj przeczytałem jeszcze raz dokładnie tą umowę
    i punkt o zrzeczeniu się praw autorskich brzmi następująco:
    "Wykonawca zrzeka się praw autorskich, oraz wszelkich innych
    praw z tytułu własności dotyczących PROGRAMU na rzecz
    FIRMY z chwilą podpisania ostatniego punktu PROTOKOŁU
    WYKONAWCZEGO."
    Ww. wspomniany protokół wykonawczy to załącznik umowy
    którego punkty były podpisywane przez strony
    sukcesywnie wraz z postępem prac.
    UWAGA!!! Na moim egzemplarzu tego protokołu nie ma żadnego
    podpisu (ani mojego ani firmy). Niestety nie pamiętam czy podpisałem
    ich egzemplarz protokołu (ale chyba nie, bo przyczyną nie podpisania
    mojego egzemplarza była nieobecność tego gostka - a to właśnie on
    miał egzemplarz firmy a nie żaden z pracowników).
    Czy niepodpisanie przez nich mojego egzemplarza (bez względu na podpisy
    na ich egzemplarzu) oznacza że Protokół nie został podpisany?
    Czy mogę żądać od nich okazania ich wersji Protokołu?
    mumas

    p.s. podczepiłem również tą treść pod odpowiedź Blazeja Filimonowa z
    2004-10-25 22:30
    ale nie chciałbym żeby umknęła w naszych rozważaniach.