  • 11. Data: 2020-03-08 19:59:58
    Temat: Re: UOKiK wszczął postępowanie przeciw Allegro [przypadkowo na 2 miesiące przed wyborami]
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik A. Filip a...@p...pl ...

    > Pytam bo wiem od osób trzecich (osobiście praktycznie nie korzystam
    > z Allegro). Zrobisz "mowę prawniczą" za bezpośrednio
    > zainteresowaną/dotkniętą stronę?

    Jeżeli nie wiesz o co chodzi to jakim cudem mozesz sie wypowiedziec
    piszac "byc moze nie jest bez grzechu"?
    Pierdzielisz sobie tak na kazdy temat nie majac pojecia o tym co piszesz?

    Mowa prawnicza jest niepotrzebna, w artykule watkotwórcy jest wszystko
    wytłumaczone jak krowie na rowie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."