  • 1. Data: 2020-03-07 01:08:41
    Temat: Doskonały dzień
    Od: u2 <u...@o...pl>

    znowu skazałem kilku na śmierć

    https://www.youtube.com/watch?v=Qu6F-mMAQhk

    Holly przyjechała z Miami na Florydzie,
    przebyła całe Stany autostopem.
    W drodze wyskubała sobie brwi,
    ogoliła nogi i on to teraz ona.
    Mówi: cześć kotku, przejdź się na dziką stronę
    Powiedziała: hej skarbie, przejdź się na dziką stronę.

    Candy przybyła tu z Long Island,
    Na zapleczu była ukochaną wszystkich,
    Ale nigdy nie straciła głowy,
    nawet gdy robiła loda.*
    Mówi: cześć kotku, przejdź się na dziką stronę.
    Mówiła: hej, kotku, przejdź się na dziką stronę.
    A kolorowe dziewczyny zapodają:
    du,du du,du du,
    du, du du du, du du, du du...

    Mały Joe nigdy nie dał za darmo.
    Każdy musiał płacić i płacić.
    Numerek tu, numerek tam,
    Nowy Jork to miasto, w którym mówili:
    Hej kotku, przejdź się na dziką stronę.
    Mówiłem: hej Joe, przejdź się na dziką stronę.

    Cukierkowa wróżka** przyjechał i podbijał ulice,
    szukał soul foodu i miejsca, w którym mógłby coś zjeść,
    Poszedł do klubu Apollo,
    Było trzeba go widzieć jak zapodawał.
    Mówili: cześć słodki, przejdź się na dziką stronę
    Powiedziałem: ej skarbie, przejdź się na dziką stronę.
    O tak.

    Jackie po prostu odlatuje,
    Pewnego dnia myślała, że jest Jamesem Deanem.***
    Potem podejrzewam, że musiała się rozpieprzyć,
    valium by pomogło na tę katastrofę
    Mówiła: cześć kotku, przejdź się na dziką stronę,
    Powiedziałem: ej skarbie, przejdź się na dziką stronę.
    A kolorowe dziewczyny zapodają:
    du,du du,du du,
    du, du du du, du du, du du...

    ---
    * w oryginale gra słów, dosłownie: "nawet gdy dawała głowę" (określenie
    na seks oralny)
    **Fairy to też potocznie gej
    *** Podwójne znaczenie zwrotki: może chodzić o przyspieszanie samochodem
    i rozbicie się w nim (analogia do aktora Jamesa Deana) lub odlot np.na
    amfetaminie (speed) i zejście z tego stanu.