  • 1. Data: 2020-03-08 03:34:00
    Temat: UOKiK wszczął postępowanie przeciw Allegro
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    https://serwisy.gazetaprawna.pl/poradnik-konsumenta/
    artykuly/1443866,uokik-wszczal-postepowanie-przeciw-
    allegro.html

    --
    animka

  • 2. Data: 2020-03-08 04:36:34
    Temat: Re: UOKiK wszczął postępowanie przeciw Allegro
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Animka <a...@t...ja.wp.pl> pisze:
    > https://serwisy.gazetaprawna.pl/poradnik-konsumenta/
    artykuly/1443866,uokik-wszczal-postepowanie-przeciw-
    allegro.html

    *Dla ciebie* zarzut i jego uzasadnienie jest drugorzędne?

    Allegro (promocją swojego sklepu na swojej platformie) "być może" nie
    jest całkiem bez grzechu ale czy przekroczyło granicę zasługiwania na
    więcej niż "niemal symboliczną karę" to się IMHO długo będzie po sądach
    wałkować.

    Ja to postępowanie traktuje jako "eskalacje ostrzeżenia jeszcze nim nie
    jest za późno" albo uwalanie polskiej firmy by ją zastąpiła zagraniczna
    konkurencja. Już widzę takie postępowanie UIKiK na EBay albo Amazonie ;-)

    --
    A. Filip

  • 3. Data: 2020-03-08 08:23:25
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Od kiedy Allegro jest polskie???

    -----

  • 4. Data: 2020-03-08 08:38:18
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    ąćęłńóśźż <...@...pl> pisze:
    > Od kiedy Allegro jest polskie???
    >

    > -----

    No i wyszło na twoje "uwalenie firmy na Polsce" :-)

    Polska wikipedia jak dla mnie wykłada to mętniej (poza rokiem początkowym):

    https://en.wikipedia.org/wiki/Allegro_(website)

    --
    A. Filip

  • 5. Data: 2020-03-08 10:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik A. Filip a...@p...pl ...

> [...]
    > jest całkiem bez grzechu ale czy przekroczyło granicę zasługiwania na
    > więcej niż "niemal symboliczną karę" to się IMHO długo będzie po sądach

    Bez jaj... Nie całkiem bez grzechu?
    Tobie to relatywizowanie to juz na mozg sie rzuciło ;-DDDD

    Ja sie dziwie ze dopiero teraz uokik sie zorientował co sie dzieje.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin

  • 6. Data: 2020-03-08 10:44:59
    Temat: Re: UOKiK wszczął postępowanie przeciw Allegro [przypadkowo na 2 miesiące przed wyborami]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
    > Użytkownik A. Filip a...@p...pl ...

    > Bez jaj... Nie całkiem bez grzechu?
    > Tobie to relatywizowanie to juz na mozg sie rzuciło ;-DDDD
    >
    > Ja sie dziwie ze dopiero teraz uokik sie zorientował co sie dzieje.

    A co się KONKRETNIE działo/dzieje _w twojej wersji_ ?

    --
    A. Filip

  • 7. Data: 2020-03-08 11:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik A. Filip a...@p...pl ...

    > A co się KONKRETNIE działo/dzieje _w twojej wersji_ ?

    Ale pytasz dlatego ze nie wiesz czy dlatego ze masz inne zdanie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stanęliśmy na skraju przepaści,

  • 8. Data: 2020-03-08 12:18:03
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
    > Użytkownik A. Filip a...@p...pl ...

    > Ale pytasz dlatego ze nie wiesz czy dlatego ze masz inne zdanie?

    Pytam bo wiem od osób trzecich (osobiście praktycznie nie korzystam z Allegro).
    Zrobisz "mowę prawniczą" za bezpośrednio zainteresowaną/dotkniętą stronę?

    --
    A. Filip

  • 9. Data: 2020-03-08 17:37:38
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-03-08 o 08:38, A. Filip pisze:

    > No i wyszło na twoje "uwalenie firmy na Polsce":-)

    Allegro i Ceneo to jedna firma. Raczej polska.

    --
    animka

  • 10. Data: 2020-03-08 17:40:53
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-03-08 o 12:18, A. Filip pisze:

    > Pytam bo wiem od osób trzecich (osobiście praktycznie nie korzystam z Allegro).
    > Zrobisz "mowę prawniczą" za bezpośrednio zainteresowaną/dotkniętą stronę?

    Ty zrobisz mowę prawniczą, bo uważasz sie za (może masz uprawnienia)
    prawnika.

    --
    animka