  • 1. Data: 2004-08-29 20:23:29
    Temat: "Tutaj w wakacje tankujesz gratis"
    Od: "Elvgreen" <e...@g...pl>

    Taki napis pojawił się przed stacjami Shell.
    Żadnego drobnego druczku u dołu, żadnej nawet gwiazdki nad ostatnim słowem.
    I co? I się zastanawiam, czy nie pojechać, zatankować i wyjechać. Oczywiście
    to jest wersja hard - trochę niebezpieczna.
    Ale jestem coraz bardziej skłonny zastosować wersję soft: zatankować, iść
    kupić 2 batony i powiedzieć, że tankowałem, ale skoro w wakacje tankuje tu
    się gratis to za to dziękuję. A jak mi zaczną tłumaczyć, że tamto i siamto,
    że wakacje to okres między styczniem a lutym, to powiem - to sobie
    wypompowujcie paliwo i gaz :)

    Nie ma siły na kłamliwe reklamy?

  • 2. Data: 2004-08-29 20:29:25
    Temat: Re: "Tutaj w wakacje tankujesz gratis"
    Od: "miedza" <n...@p...pl>

    Ale musisz się spieszyć - wakacje się już kończą!

  • 3. Data: 2004-08-29 20:29:26
    Od: Drwal <z...@d...sie>

    Elvgreen napisał(a):
    > Nie ma siły na kłamliwe reklamy?

    Jest, a narzedzie to nazywa sie google.pl - i wiesz wiecej.

    --
    eh... wysluzyl sie juz stary sig moj przez dokladnie caly rok...
    znudzil mi sie...

  • 4. Data: 2004-08-29 20:51:11
    Od: Andrzej Kłos <a...@k...wp.pl>

    Dnia 04-08-29 22:23, Użytkownik Elvgreen napisał :
> [...]
    > się gratis to za to dziękuję. A jak mi zaczną tłumaczyć, że tamto i siamto,
    > że wakacje to okres między styczniem a lutym, to powiem - to sobie

    czytać uważnie

    tankujesz* gratis a za paliwo płacisz

    andy_nek

    *tankować - napełniać zbiorniki pojazdu mechanicznego materiałami
    pędnymi i cieczami pomocniczymi, np. olejem, wodą; o pojazdach
    mechanicznych, statkach: pobierać paliwo, być zaopatrywanym w paliwo

  • 5. Data: 2004-08-29 21:27:41
    Od: "diego" <d...@p...onet.pl>

    Drwal <z...@d...sie> wypocił(a):
    > Jest, a narzedzie to nazywa sie google.pl - i wiesz wiecej.

    sugerujesz zeby na stacje jezdzic z laptopem??

    diego

  • 6. Data: 2004-08-29 21:40:02
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "diego" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > sugerujesz zeby na stacje jezdzic z laptopem??

    Sugeruje, aby zanim się zada jakieś pytanie przejrzeć poprzednie wątki.
    Temat "darmowego tankowania" byl juz chyba 2 razy

    HaNkA

  • 7. Data: 2004-08-30 10:57:02
    Od: Drwal <z...@d...sie>

    diego napisał(a):
    > Drwal <z...@d...sie> wypocił(a):

    > sugerujesz zeby na stacje jezdzic z laptopem??

    opadly mi rece w pizamie bezwladnie...

  • 8. Data: 2004-08-31 00:35:20
    Od: "Klapuch (www.klapuch.komrel.net)" <k...@o...-p-l>

    On Sun, 29 Aug 2004 22:51:11 +0200, Andrzej Kłos
    <a...@k...wp.pl> wrote:

    >tankujesz* gratis a za paliwo płacisz

    genialne!!!

    Klapuch

  • 9. Data: 2004-09-01 07:59:57
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Andrzej Kłos wrote:

> [...]
    > pędnymi i cieczami pomocniczymi, np. olejem, wodą; o pojazdach
    > mechanicznych, statkach: pobierać paliwo, być zaopatrywanym w paliwo

    O w mordę. Dobry gościu jest.

    Rachunek ze stacji:
    Tankowanie - 50 groszy za litr, ilość - 30, kwota 15 zł.
    Paliwo - 4 zł za litr, ilość - 30, kwota 120 zł.
    Parkowanie przy dystrybutorze - 1 zł za minutę, ilość 4 minuty, kwota 4
    zł.
    Zużycie płynu do mycia szyb - 50 gr za 1 cm3, ilość - 20, kwota 10 zł.
    Opłata za wykorzystanie szczotki do mycia szyb - 2 zł za szybę, ilość -
    6, kwota 12 zł.
    Zużycie rekawiczek jednorazowych - 1 zł za sztukę, ilość 2, kwota 2 zł.
    Obsługa przy kasie - opłata zryczałtowana, 5 zł.
    Opłata za obsługę karty płatniczej - opłata zryczałtowana, 10 zł.
    Opłata za dozór pracownika ochrony - 2 zł za minutę, ilość 4, kwota 8
    zł.
    Cząstkowa opłata za wykorzystanie powierzchni sklepowej (oczekiwanie w
    kolejce) - opłata zryczałtowana, 8 zł.
    Opłata za doliczenie punktów w programie lojalnościowym - 10 gr za
    punkt, ilość - 120, kwota 12 zł.
    Toaleta - 2 zł.

    wjazd na stację - GRATIS!!!
    Razem 248 zł.

    To jest szkoła prowadzenia biznesu...
    ps. Suma wyliczona świadomie, stacja z czegoś musi żyć!;-)
    --
    Pozdro
    Massai