  • 1. Data: 2002-08-28 12:24:06
    Temat: Trudne - co to jest data ? :)
    Od: "Gacek" <G...@i...pl>

    Witam,
    Wiem, ze to smieszne, ale kiedys wyczytalem, ze oprocz kilku warunkow
    "kanar" (czyli dumnie osoba upowazniona przez przewoznika do kontroli
    biletow/opat za przewoz) ma miec legitymacje na ktorej bedzie podana data
    waznosci dokumentu czyli "do kiedy jest on wazny". Nie wiem czy dobrze
    zapamietalem, ale czy napis na legitymacji "Wazna na rok 2002" jest data ?
    Czy ktos moze ma pod reka ten przepis dot. kanarow ?

    --
    Pozdrawiam serdecznie - Gacek
    (odpowiadajac na priv usun cyfry z adresu)