  • 1. Data: 2002-08-28 11:40:33
    Temat: Wymiana lub odstąpienie od umowy w ramach rękojmi
    Od: "Yaro_P" <j...@p...onet.pl>

    Sytuacja wygląda następująco
    Zakupiłem amplituner kina domowego po około 20 dniach użytkowania coś się z
    nim stało, że wyłączał się wzmacniacz (moduł wzmacniacza) grał 5 minut i pyk
    przestawał. Odniosłem do sklepu Media Markt w ramach rękojmi. Sprzęt
    przyjęli i skierowali do serwisu. Odebrałem w przepisowym czasie niestety
    sprzęt nadal wykazuje wady tuner gra tylko przy włączonym odsłuchu liniowym,
    gdy włączam korekcję bass lub wysokie to znów szum w głośnikach. Mam już
    dosyć tego sprzętu.
    Chcę im go oddać i niech wymienią na nowy lub oddadzą kasę. Czy mogę to
    zrobić ponownie w ramach rękojmi ze względu na nieskuteczność napraw?
    Czytam wszystkie posty na ten temat ale jakoś nie mogę sobie tego
    usystematyzować.
    Liczę na poważne odpowiedzi

    Yaro_P