    From: Rentier <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Tradycyjny spór o miedzę..
    Date: Wed, 20 Apr 2011 21:17:55 +0200

    Granica między sąsiadami przebiega prostopadle do szeregowego budynku.
    Moim zdaniem powinna brać swój początek w osi ściany działowej.Sąsiad ma jakiś inny
    pogląd na to.
    Ni z tąd ni z owąd sąsiad uznał,ze 20 cm wlazłem mu w szkodę fragmentem murka
    oporowego ( raptem
    50cm wysoki).Sąsiad groził geodetą, ale cisza.
    W zasadzie jestem pewny,że postawiłem go na jeszcze na _swoim_ terenie.

    Teraz dzieje się co następuje.
    Na styku granicy jest jego chodnik i mój trawnik.- kilkanaście metrów
    Stawia na owym chodniku różne przedmioty (donice z roślinami, skrzynki,etc) w taki
    sposób,że
    utrudnia mi to znacząco koszenie trawy- wysuniete są owe przedmioty o około20
    spornych cm na mój teren

    Jaki tok postępowania obrać?
    1. Przesunąć mu po chamsku rupiecie i kosić?[grozi stałymi przepychankami]
    2.Wezwać do usunięcia( nie mogę korzystać należycie ze swojego terenu)
    3. Sprawa błaha,IMO,żeby pakować sie z tym do sądu, ale jednocześnie wqrwiająca
    4.Geodeta? płot?- tylko dlaczego to JA mam ponosić koszty?
    5. Wezwać pisemnie do usunięcia gratów pod rygorem.... itd?

    Co proponujecie?