  • Data: 2011-04-29 06:48:30
    Temat: Re: Tradycyjny spór o miedzę..
    Od: Rentier <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Anno Domini 2011-04-26 23:47, Andrzej Lawa:

    > Ładnie to tak rozpijać ludzi? ;->
    Ten etap mam za sobą- nie zadziałał

    > LOL
    Niby tak- arbitralnie sobie sam ustalił.Jeszcze mi to nie przeszkadza, ale nie
    zamierzam pozwalać na
    samowolki.

    > ROTFL
    Nie zupełnie ROTFL. Sprawdziłem- wniosek do urzędu miasta, wyznaczą "akredytowanego "
    geodetę, który
    zrobi co trzeba. Za opłatą oczywiście.

    > Gmina nie jest stroną ani sądem.
    Tak, ale jest "pośrednikiem" jakby

    > Równie dobrze można prosić o rozsądzenie proboszcza czy rabina.
    Kiedyś obaj mieli autorytet, nie to co dzisiejszy geodeta;-))