  • 21. Data: 2021-11-15 01:54:15
    Temat: Re: Towar z Allegro
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-11-14 o 22:47, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Animka"  napisał w wiadomości grup
    > [...]
    >
    > A tu widzisz - nie ma takiej potrzeby.
    > A do lipca to kompletnie nie bylo.

    > no nie wiem - chcesz zabezpieczenie?
    > to tak trzeba.

    Mój Bank jest dobrze zabezpieczony i nie potrzeba asysty allegro, żeby
    pieniążki od razu wpadły na ich konto Pay. Oni tak się rzdzą, że
    najpierw biorą sobie a dopiero potem przesyłają do sprzedawcy. Mój
    indywidualny przelew dotarłby do sprzedawcy na drugi n dzień, ale
    Allegro trzyma na tym łapę. Nawet nie ma już kont sprzedawcy podanych.
    A w przelewie Pay jest tylko numer transakcji, żeby nie daj Boże nikt
    nie dowiedział sie co np. ja kupiłam. Nie można dopisać na tym przelewie
    (z mojego banku) co np. ja kupiłam i to jest nie fair. Kryją siebie i
    swoich sprzedawców, żeby im podatków nie dosolono.

    > Szczegolnie, ze przy okazji np sprzedaz ratalna jest, czy po dostawie ...

    Nie brałam tam nic na raty, ale jakbym chciała to pola kup na raty jest
    nieaktywna. Podobno zależy to od sprzedawcy,

    --
    animka

  • 22. Data: 2021-11-15 02:05:54
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > Nie wgłębiaj się. Jak coś sobie upatrzysz to po prostu sprawdzaj czy nie
    > idzie z Chin. Sam się parę razy mało co na Allegro tak nie nadziałam. Te
    > same produkty, zwykle 10-20% taniej, często mała ilość opinii, a potem
    > patrzysz na czas dostawy i skąd to idzie i wszystko jasne. To już lepiej
    > bezpośrednio a Aliexpress kupić.

    Chińczycy maja fajne rzeczy i pewnie warto u nich kupować, ale już nie
    na allegro.Nacięłam się.Może nieduże pieniądze, ale nawet i do
    małych/zapłaconych pieniędzy szkoda dopłacać inne koszty.
    Kupiłam niedawno w/g mnie dobry smartfon Xiaomi w salonie Orange.
    Niechciane fabryczne aplikacje mozna usuwać i robić jeszcze dużo rzeczy.
    Jest też aktywowanie liniami papilarnymi palca, ale nie zawsze mi sie to
    udaje i mam do wyboru jeszcze inną opcję.

    Jak przyjdzie przesyłka z Aliexpress to już cła i Vatu nie trzeba
    płacić, czy tych 8,50 do drobnych zakupów?

    --
    animka