  • 11. Data: 2007-01-07 20:44:05
    Temat: Re: Toga dla doradcy prawnego.
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Falkenstein napisał(a):

    > nie czytam projektów MS bo szlag mnie trafia, że ludzie, którzy na oczy chyba
    > nie widzieli sądu zabierają się za reformowanie jego działana.

    Myślę że nasz minister sprawiedliwości w sądzie jednak był - w końcu to
    egzaminowany aplikant prokuratorski, a i kryże w sadach bywał.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Prawdziwa cnota krytyki się nie boi"

  • 12. Data: 2007-01-07 20:52:36
    Od: " Falkenstein" <f...@W...gazeta.pl>

    Johnson <j...@n...pl> napisał(a):

    > Takie rzeczy zdarzają się też "profesjonalnym" pełnomocnikom.

    owszem, ale nie za każdym razem gdy coś napiszą albo powiedzą, a jeżeli już to
    raczej "starej daty" radcom prawnym.

    > A tak na marginesie: ze dwa dni temu rozmawiałem z kimś kto miał sprawę
    > w SR w Warszawie. I powiedział że tam jakaś pani asesor powiedziała
    > obydwu stronom na rozprawie że postanowienie będzie ogłoszone o 14.00
    > poprzez *wywieszenie na drzwiach sekretariatu" ????????????
    > A więc ten "profesjonalizm" może się zdarzyć wszędzie.

    Slyszałem tę historię, i niestety musze powiedzieć że jest z nią tak jak z
    pytaniem do radia Erywań. Ponieważ plotka się rozeszła to po krótkim sledztwie
    z udziałem najwyższych czynników ustalono iż w rzeczywistości chodziło o to że
    orzeczenie będzie ogłoszone jutro o 14.00 a na drzwiach sekretariatu będzie
    podany numer sali w której to nastąpi.

    > Jak masz podejrzenia, co do tej fikcyjności umowy to nie dopuszczaj
    > takiego doradcy. Jak strona to zobaczy to pewnie zrezygnuje z tego doradcy.

    Sęk w tym że nie bardzo jest jak udowodnic, że umowa jest fikcyjna, to zwykle
    widać, ale ciężko wykazać. No chyba, że mamy umowę o zarząd całym majątkiem a
    zaraz po niej wniosek o zwolenienie od kosztów bo nie ma żadnego majątku :-)

    > - prekluzja dowodowa, zwrot nieopłaconych pism
    >
    > Tylko nie wiadomo, czy rygor się utrzyma. "profesjonalni" pełnomocnicy
    > podnieśli straszny raban.

    Mam nadzieję że się nie tylko utrzyma ale i rozrośnie. Albo ktoś twierdzi że
    zna prawo albo trzeba go pouczać.

  • 13. Data: 2007-01-07 22:29:16
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    > Witam,
    > Czy doradca prawny bedzie mial toge?

    Z lateksu

    Czy zwrot per mec bedzie mial takze
    > zastosowanie?

    Zwrot "mecenas" jest okresleniem prawnie nieuregulowanym. Zwyczajow zwrcac
    sie tak do adwokatow i radcow. Nie ma zatem przeszkod, aby i do tych
    doradcow.

    Cezar

  • 14. Data: 2007-01-08 01:07:53
    Od: "TomTom" <t...@m...pl>

> [...]

    Skończy się panowanie adwokatów, którzy niejednokrotnie podczas rozprawy
    swojego głosu nie słyszą. Kodeksu każdy może się nauczyć - może nawet z nim
    spać. Niektórzy tylko zapominają włożyć go pod poduszkę i kładą pod dupę:)
    Adwokat musi mieć to "COŚ" Stawki będą mniejsze i o to się boicie i
    walczycie. Dotychczas dostawali się na prawo ludzie, których rodzice, ktoś z
    rodziny był adwokatem, ale nie koniecznie dziedziczy się talent:)

    p.s. koło tyłka mi lata Ziobro, ale niektóre posunięcia ma bardzo dobre

    AMEN

  • 15. Data: 2007-01-08 11:43:52
    Od: "Marcin Krzemiński" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl>

    > Czy doradca prawny bedzie mial toge?

    Jak sobie uszyje to będzie miał, choćby i złotą w różowe falbany. Pytanie,
    czy wpuszczą go w tym do sądu :)

    > Czy zwrot per mec bedzie mial takze zastosowanie?

    A "panie doradco" by uwłaczało godności?

    Marcin.

  • 16. Data: 2007-01-08 12:05:41
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    TomTom <t...@m...pl> dosć niespodziewanie napisał(a):
    >\ Dotychczas dostawali się na
    > prawo ludzie, których rodzice, ktoś z rodziny był adwokatem, ale nie
    > koniecznie dziedziczy się talent:)

    OIDP to doradca ma mieć ukończenie studia prawnicze, czyli obecni kandydaci
    na doradców to ludzie których rodzice ....

    MSPANC
    --
    Roman Rumpel GG 9429617 Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide

  • 17. Data: 2007-01-08 12:21:04
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Johnson napisał(a):

    > Myślę że nasz minister sprawiedliwości w sądzie jednak był

    byl byl, jako ofiara rzekomych grozb swojego kolegi ktorego sad po 10
    latach walki uniewinnil od pomowien Ziobry

    P.