  • Data: 2002-06-14 06:51:58
    Temat: To teraz troche faktów
    Od: "JarQ" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzyłem ciut znajomości i popytałem międzyinnymi lekarza jednego z
    sosnowieckich i kolege mieszkającego na tym osiedlu i fakty są co
    następuje:

    Przyjeżdża pierwszy patrol policji .
    Chłopaki którzy są nawaleni jak jasna cholera i siedzą w piaskownicy
    wydzierają sie w niebogłosy spiewają wyzwyają policjantów.
    Podchodzą policjanci
    !!!a teraz radze posłuchać!!!
    Dostają wpieprz od chłopaków - jeden z policjantów wstrząsnienie mózgu drugi
    mocno poobijany - uciekają do radiowozu wezwać wsparcie.

    Przyjeżdza drugi patrol no i wtedy jest juz jak szanowny kolega Neko
    powiedział
    zlali tych skurczybyków jak się patrzy
    I niech już nikt mi nie mówi że to byli niewinni młodziludzie którzy sobie
    cos tam świętowali

    a koledze NEKO radze sprawdzić o czym pisze ale nie tylko w prasie....

    Ps wszstkie fakty są do sprawdzenia zarówno na policji jak i w szpitalu więc
    jak jakiś geniusz powie że to jest wyssane z palca to niech najpierw
    sprawdzi a potem pisze

    Pozdrówka
    JarQ
    Ps.
    I po raz kolejny powiem może i policjant przekroczył swoje uprawnienia ale
    NIE podkreślam NIE POWINIEN zostać osadzony.
    Takie bandy na osiedlach trzeba tępić.!!!