  • 1. Data: 2007-01-23 18:22:42
    Temat: Testament - stwierdzenie nabycia spadku, ale jak wyegzekwować spadek
    Od: "Andrzej Neuman" <a...@p...pl>

    WITAM

    Moja znajoma odziedziczyła w spadku mieszkanie tzn. 1/4 po swojej siostrze.
    Resztę spadku druga siostra tez 1/4 i mąż nieżyjącej siostry
    2/4.

    W mieszkaniu mieszka mąż nieżyjącej siostry.
    Moje pytanie brzmi: jak wyegzekwować te 1/4 mieszkania mojej znajomej, czy
    mąż ma obowiązek spłacenia pozostałych skoro mieszka
    i ma zamiar mieszkać??

    Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc !!

    Andrzej

  • 2. Data: 2007-01-23 18:39:43
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    "Andrzej Neuman" <a...@p...pl> wrote in message
    pl...

    > W mieszkaniu mieszka mąż nieżyjącej siostry.
    > Moje pytanie brzmi: jak wyegzekwować te 1/4 mieszkania mojej znajomej, czy
    > mąż ma obowiązek spłacenia pozostałych skoro mieszka
    > i ma zamiar mieszkać??

    Jak ma zamiar mieszkać to wypadałoby. Najlepiej jak wszyscy spadkobiercy
    sami się dogadają. Jak nie, to do sądu o dział spadku.
    --
    Maluch

  • 3. Data: 2007-01-23 19:23:06
    Od: "Andrzej Neuman" <a...@p...pl>

    "Maluch" <n...@m...pl> napisał(a):

    > "Andrzej Neuman" <a...@p...pl> wrote in message
    pl...

    > Jak ma zamiar mieszkać to wypadałoby. Najlepiej jak wszyscy spadkobiercy
    >
    > sami się dogadają. Jak nie, to do sądu o dział spadku.

    A co daje sprawa w sadzie o dzial spadku ??
    Raz jeszcze dziekuje za pomoc

  • 4. Data: 2007-01-23 19:33:31
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    "Andrzej Neuman" <a...@p...pl> wrote in message
    pl...

    > A co daje sprawa w sadzie o dzial spadku ??

    Jeżeli chcesz spłaty za nabyty ułamek mieszkania a mieszkający w nim nie
    chce słyszeć o takiej transakcji, to co zrobić? Sąd przy dziale, jeżeli sami
    nie zdecydujecie pomoże rozstrzygnąć co zrobić z mieszkaniem.
    --
    Maluch

  • 5. Data: 2007-01-23 19:51:23
    Od: "Andrzej Neuman" <a...@p...pl>

    "Maluch" <n...@m...pl> napisał(a):

> [...]
    > sami
    > nie zdecydujecie pomoże rozstrzygnąć co zrobić z mieszkaniem.

    DZiekuje juz teraz wiem prawie wszystko :-D Dziekuje bardzo za Pomoc

    Twoja drukarnia internetowa
    www.studiouh.com