  • 1. Data: 2007-05-27 21:14:15
    Temat: Termin uregulowania mandatu karnego
    Od: Alan <s...@g...pl>

    Witam!
    Przypomnialo mi sie ze dostalem 3 miesiace temu mandat karny w
    wysokosci 30 zlotych za usilowanie spozycia alkocholu w miejscu
    publicznym. Grzywna powinna w/g tego co tam na odwrocie jest napisane
    uregulowana w ciagu 7 dni. Jak to wyglada w praktyce?
    Czy teraz jak to zaplace to nie przyjdzie jakies wyrowninie/odsetki bo
    wole od razu zaplacic wiecej jesli zajdzie potrzeba niz pozniej tracic
    czas i dodatkowe pieniadze.

    Jak wyglada sciagalnosc za mandaty? Ktos sie chyba w koncu po te
    pieniadze upomni?

    Taka ciekawostka: paradoksalnie za usilowanie mozna dostac chyba do
    200 zl a za spozywanie 100 :-)

  • 2. Data: 2007-05-27 21:23:38
    Temat: Re: Termin uregulowania mandatu karnego
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Alan pisze:
    > Witam!
    > Przypomnialo mi sie ze dostalem 3 miesiace temu mandat karny w
    > wysokosci 30 zlotych za usilowanie spozycia alkocholu w miejscu
    > publicznym.

    Nie mogles dostac mandatu za spozywanie czegos czego nie ma (wytlumacze
    bo pewnie nie zrozumiesz)
    - nie mozna spozywac alkocholu
    - nie ma zakazazu spozywania alkoHolu w miejscach publicznych

    > Grzywna powinna w/g tego co tam na odwrocie jest napisane
    > uregulowana w ciagu 7 dni. Jak to wyglada w praktyce?

    A jak ma byc?

    > Czy teraz jak to zaplace to nie przyjdzie jakies wyrowninie/odsetki bo
    > wole od razu zaplacic wiecej jesli zajdzie potrzeba niz pozniej tracic
    > czas i dodatkowe pieniadze.

    Zaplac ile masz zaplacic i juz

    > Jak wyglada sciagalnosc za mandaty?

    Coraz lepiej

    Ktos sie chyba w koncu po te
    > pieniadze upomni?

    Z pewnoscia

    > Taka ciekawostka: paradoksalnie za usilowanie mozna dostac chyba do
    > 200 zl a za spozywanie 100 :-)

    Jak mozna usilowac spozyc alkohol? :>

    Jacek

  • 3. Data: 2007-05-28 08:18:34
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 27-05-2007 o 23:23:38 castrol <j...@w...wp.pl> napisał(a):

    > Jak mozna usilowac spozyc alkohol? :>

    Siorbanie przez zatkana slomke ;)

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 4. Data: 2007-05-28 10:25:11
    Od: Alan <s...@g...pl>

    On 27 Maj, 23:23, castrol <j...@w...wp.pl> wrote:

    > Nie mogles dostac mandatu za spozywanie czegos czego nie ma (wytlumacze
    > bo pewnie nie zrozumiesz)
    > - nie mozna spozywac alkocholu
    > - nie ma zakazazu spozywania alkoHolu w miejscach publicznych

    To wytlumacz jaka jest roznica miedyz spozywaniem a usilowaniem czy
    jak tam to sie profesjonalnienazywa?
    pzdr

  • 5. Data: 2007-05-28 16:02:25
    Od: Konrad <k...@o...cut.this.onet.eu>

    On 28/05/2007 10:18, Jasko Bartnik:

    > Siorbanie przez zatkana slomke ;)

    No ja z kolei miałem taką wizję, że brał to piwo czy tam inny trunek do
    ust i ktoś mu np. wytrącił go z ręki albo się oblał czy coś takiego, to
    by było "usiłowanie spożycia".

    Konrad

  • 6. Data: 2007-05-28 21:14:15
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Alan pisze:

    > To wytlumacz jaka jest roznica miedyz spozywaniem a usilowaniem czy
    > jak tam to sie profesjonalnienazywa?

    Nie zrozumiales widocznie. Nie ma w przepisach nic o zakazie spozywania
    alkoholu w miejscu publicznym. Sa natomiast wyszczegolnione miejsca w
    ktorych rzeczywiscie alkoholu spozywac nie mozna.

    Jacek

  • 7. Data: 2007-05-28 23:44:06
    Od: Alan <s...@g...pl>

    On 28 Maj, 23:14, castrol <j...@w...wp.pl> wrote:

    > Nie zrozumiales widocznie. Nie ma w przepisach nic o zakazie spozywania
    > alkoholu w miejscu publicznym. Sa natomiast wyszczegolnione miejsca w
    > ktorych rzeczywiscie alkoholu spozywac nie mozna.

    Dostalem z art. 43 ust 2 k.k a pewnie sa jeszcze inne paragrafy.

  • 8. Data: 2007-05-29 00:07:38
    Od: "Paweł Kulesza" <rokikulesza@wytnij_towp.pl>

    > Nie zrozumiales widocznie. Nie ma w przepisach nic o zakazie spozywania
    > alkoholu w miejscu publicznym. Sa natomiast wyszczegolnione miejsca w
    > ktorych rzeczywiscie alkoholu spozywac nie mozna.

    Hmmm, to jak kolega ostatnio dostał mandat za picie ma ławce to dostał go
    bezprawnie?

  • 9. Data: 2007-05-29 04:52:40
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Paweł Kulesza wrote:

    > Hmmm, to jak kolega ostatnio dostał mandat za picie ma ławce to dostał go
    > bezprawnie?

    A ławka była na placu/ulicy/w parku?

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 10. Data: 2007-05-29 06:45:32
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 29-05-2007 o 06:52:40 Piotr Kubiak <p...@m...liamg>
    napisał(a):

    > A ławka była na placu/ulicy/w parku?

    Albo innym terenie, na ktorym pic nie wolno.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.