  • 1. Data: 2007-05-27 21:38:23
    Temat: wypowiedzenie umowy
    Od: "jdk:" <j...@i...SPAMeu>

    Witam
    Firma w której wykupiłem hosting miała awarię. Awarię, która ciągła się
    przez prawie 20 dni. Nie omieszkałem oczywiście tu i ówdzie napisać
    negatywnych komentarzy o miernym działaniu tej "firmy"
    Firma natomiast na to przesyłała mi maila:

    "W zwiazku z Pana niezadowoleniem z naszych usług, a co z tym związane
    negatywnymi opiniami na nasz temat postanowiliśmy wypowiedzieć Panu
    umowę. Oczywiście zwrócimy pieniążki za niewykorzystany abonament. Nie
    chcemy dopuścić do sytuacji by ktoś z naszych klientów mimo swojego
    wielkiego niezadowolenia nadal męczył się trzymając u Nas strony.
    Dlatego proszę o maila z numerem konta na które mamy przelać
    pieniążki, oraz informacją kiedy możemy skasować konto."

    Na dodatek dostałem informację przez GG!!!, że mam 14 dni na "wyniesienie"
    danych z serwera. Później kasują konto.

    I tu pytanie. Czy moga mi narzucić termin wyniesienia, tu 14 dni? Czy prawo
    reguluje takie wypowiedzenia w jakiś sposób?
    Dodam, że w ich regulaminie nie ma ani słowa na temat wypowiedzenia umowy.

    pozdrawiam
    jdk