  • 1. Data: 2006-04-27 22:38:44
    Temat: Termin rozprawy - jak ustalić?
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    Witam.

    Mam dwa nietypowe pytania. Jest sprawa w Sądzie Grodzkim, zwykła któraś już z
    kolei bardzo głośna impreza, interwencja policji itd., ale obyło się bez
    zabrania "gości" do żłobka. Jak człowiek obcy może ustalić termin następnej
    rozprawy? Świadkowie już złożyli zeznania, zawiadomień żadnych nie dostają,
    więc od nich się nie dowiem. Znam sygnaturę i terniny poprzednich rozpraw. W
    sądzie rejonowym wystarczyło zadzwonić do sekretariatu, czy w grodzkim będzie
    tak samo?
    Drugie pytanie dotyczy tej samej sprawy. Sąd poprosił Spółdzielnię o przesłanie
    wewnętrznych przepisów, na podstawie których nie wolno zakłócać ciszy nocnej.
    Akurat u nas te sprawy porusza regulamin porządku domowego uchwalony na Walnym
    Zgromadzeniu jakieś 20 lat temu, więc sprawy nie ma. Ale czy to nie jest
    dziwne, że sąd w ogóle wystosował takie pismo? Przecież to już zakrawa na
    paranoję, jak tak dalej pójdzie to niedługo sądy będą się pytały wspólnot i
    spółdzielni o wewnętrzne przepisy zakazujące kradzieży na obiektach
    administrowanych przez te ostatnie! I co zrobić w wypadku, gdy Spółdzielnia
    nie ma takiego regulaminu a statut nie porusza tej kwestii? Wolnoć Tomku w
    swoim domku? Wszystko co nie zakazane jest dozwolone?

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 2. Data: 2006-04-27 22:48:59
    Temat: Re: Termin rozprawy - jak ustalić?
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    You have one message from: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > sygnaturę i terniny poprzednich rozpraw. W sądzie rejonowym
    > wystarczyło zadzwonić do sekretariatu, czy w grodzkim będzie tak

    Powinno, chyba, że są utajnił rozprawę. :)

    Art. 51 kodeksu wykroczeń.

  • 3. Data: 2006-04-28 08:27:20
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Art. 51 kodeksu wykroczeń.