  • 1. Data: 2006-04-27 20:00:53
    Temat: co mogę zrobić?
    Od: "Robert Łabuz" <r...@t...net.plUSUNTO>

    Wiatm
    W dniu 4. IV. 2006r. oddałem telefon kom. SE K700i na gwarancji do salonu
    gdzie go kupowałem (popsuł się)
    Dostałem telefon zastępczy i świstek - "dowód oddania sprzętu do naprawy" na
    którym wpisana jest data przewidywanego terminu naprawy - 18. IV. 2006r.
    W gwarancji nie jest określony czas naprawy sprzętu.
    Do dnia dzisiejszego telefon nie jest naprawiony.
    Co mogę zrobić?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-04-28 06:43:05
    Temat: Re: co mogę zrobić?
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    Użytkownik "Robert Łabuz" <r...@t...net.plUSUNTO> napisał w wiadomości
> [...]
    > W gwarancji nie jest określony czas naprawy sprzętu.
    > Do dnia dzisiejszego telefon nie jest naprawiony.

    przeczytac gwarancje

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-04-28 17:17:41
    Od: "Robert Łabuz" <r...@t...net.plUSUNTO>

    Użytkownik "Lookasik" <l...@p...o2.pl> napisał w wiadomości
    > przeczytac gwarancje

    bardzo śmieszne
    jeśli tylko na takie rady cie stać to po co zabierasz głos?

  • 4. Data: 2006-04-28 17:28:47
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    > Użytkownik "Lookasik" <l...@p...o2.pl> napisał w wiadomości
    >>
    > bardzo śmieszne

    co w tym smiesznego, ze pisze prawde.
    Napisales "W dniu 4. IV. 2006r. oddałem telefon kom. SE K700i na gwarancji".
    tak ciezko zrozumiec, ze gwarancja to umowa pomiedzy stronami i obowiazuja
    postanowienia tam zawarte ....chyba ,ze sa jakies klauzule niedozwolone.

    > jeśli tylko na takie rady cie stać to po co zabierasz głos?

    wykazujesz sie kompletnym brakiem wiedzy

  • 5. Data: 2006-04-28 17:29:49
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    a wezwales go juz do spelnienia swiadczenia czy tylko siedzisz i myslisz
    ????

    pozdrawiam