  • 1. Data: 2007-06-14 09:46:27
    Temat: Termin rozprawy
    Od: "Marek" <m...@a...pl>

    Witam!

    Mam do Was takie pytanie: córka jest oskarżona w pewnej sprawie, która
    kwalifikuje się jako "niska szkodliwość społeczna czynu". Ale nie o skalę
    chodzi. Tak czy owak, prokurator przesłał akt oskarżenia, który sąd nam
    dosłał. Córka przebywa teraz w USA i o wyjeździe tym informowała poprzez
    pismo złożone we właściwej terytorialnie jednostce policji. Czy powinniśmy
    wystosować w jej imieniu jakieś oddzielne pismo do sądu, by ten nie
    wyznaczał rozprawy w okreśonym terminie, tj. do powrotu córki pod koniec
    sierpnia? Czy też może jest jakieś inne, lepsze i praktyczniejsze
    rozwiązanie?

    Pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2007-06-14 17:10:47
    Temat: Re: Termin rozprawy
    Od: "Teddy" <t...@N...pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wyznaczał rozprawy w okreśonym terminie, tj. do powrotu córki pod koniec
    > sierpnia? Czy też może jest jakieś inne, lepsze i praktyczniejsze

    Nalezy zawiadomic Sad o wyjezdzie i wnosic o nie ustanawianie terminow
    rozpraw w tym czasie.