  • 1. Data: 2007-06-14 07:07:35
    Temat: Abonament radiowo telewizyjny.
    Od: ad-hoc <a...@k...lm.pl>

    Witam.
    Nasunęło mi się takie pytanie. Czy posiadając komputer podłączony do
    internetu trzeba płacić abonament RTV? W końcu to też jest odbiornik
    radia i TV.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-06-14 07:14:21
    Temat: Re: Abonament radiowo telewizyjny.
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 14 Jun 2007 09:07:35 +0200, ad-hoc napisał(a):

    > Nasunęło mi się takie pytanie. Czy posiadając komputer podłączony do
    > internetu trzeba płacić abonament RTV? W końcu to też jest odbiornik
    > radia i TV.

    http://www.krrit.gov.pl/abonament/abonament_rtv_06.p
    df

  • 3. Data: 2007-06-14 07:59:33
    Od: Buster <r...@w...p.lodz.pl>

    jureq pisze:

    > http://www.krrit.gov.pl/abonament/abonament_rtv_06.p
    df

    Świetnie. Znaczy tak. Mam komputer. W nim kartę TV. Odbieram sygnał z
    kablówki. Następnie z karty graficznej wyświetlam obraz na TV. I nie
    płacę abonamentu. Bardzo mi się to podoba. Chyba to wykorzystam u siebie
    w domu. :-D

    --
    Pozdrowienia
    Radek Dobrowolski vel Buster

  • 4. Data: 2007-06-14 08:52:46
    Od: "AdamW" <A...@h...com>

    Charakteru odbiornika nie mają: ......... telewizor nie podłączony .....
    czasowo do żadnej instalacji

    a to u mnie taki stoi, rano wyciągnąłem z niego kabel od gniazdka TV,
    czasowo nie jest podłączony do żadnej instalacji :)

  • 5. Data: 2007-06-14 12:34:13
    Od: "Szymon" <s...@o...pl>

    Użytkownik "ad-hoc" <a...@k...lm.pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > Nasunęło mi się takie pytanie. Czy posiadając komputer podłączony do
    > internetu trzeba płacić abonament RTV? W końcu to też jest odbiornik radia
    > i TV.

    Był swego czasu taki pomysł Danuty Waniek, ale na szczęście się z niego
    wycofała.

    --
    Pozdrawiam,
    Szymon

  • 6. Data: 2007-06-16 16:59:14
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    jureq wrote:

    > http://www.krrit.gov.pl/abonament/abonament_rtv_06.p
    df

    Tylko że KRRiTV nie ma prawa o tym decydować.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 7. Data: 2007-06-16 21:41:49
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Piotr Kubiak" <p...@m...liamg> wrote in message

    df

    > Tylko że KRRiTV nie ma prawa o tym decydować.

    No to płać.