  • 1. Data: 2007-06-14 09:40:46
    Temat: Pojazd zaopatrzenia
    Od: jacki <c...@i...pl>

    Witam, próbuję przeszukać kodeks drogowy na temat pojazdów zaopatrzenia.
    Czy ktoś może mi powiedzieć gdzie znależć definicję pojazdu
    zaopatrzenia, który może sobie zaparkować pod zakazem parkowania z
    tabliczką "nie dotyczy pojazdów zaopatrzenie" itp.

    Andrzej Jackiewicz
    jacki(at)idealan.pl

  • 2. Data: 2007-06-14 12:18:35
    Temat: Re: Pojazd zaopatrzenia
    Od: "Arek Margraf" <m...@W...onet.pl>

    --

    Użytkownik "jacki" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy ktoś może mi powiedzieć gdzie znależć definicję pojazdu zaopatrzenia,
    > który może sobie zaparkować pod zakazem parkowania z tabliczką "nie

    Takie tabliczki wiszą raczej pod znakiem zakaz zatrzymywania. Wiec jeśli się
    ztrzymasz (nawet na dłużej niż minutę) i bedzie widać że coś lub kogoś
    zaopatrujesz nikt sie nie przyczepi (no chyba ze jszcze jest w godzinach
    od - do). To damo oczywiscie dotyczy zakazu parkowania (postoju!), ale wtedy
    taka tabliczka ma mniejszy sens, bo zaopatrzenie z reguły polega na
    chwilowym zatrzymaniu. Wtedy jest raczej adnotacja pod znakiem typu "powyżej
    15 minut" etc.

    A.

  • 3. Data: 2007-06-14 16:29:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "jacki" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    Nie spotkałem się nigdzie z takim unormowaniem. Ale zaopatrujący kogoś
    pojazd można rozpoznać po tym, że zaopatruje kogoś - wiem masło maślane,
    ale inaczej się nie da. Przecież widać, czy ktoś wyładowuje towar, czy
    sobie stoi dla samego stania. W ostateczności, jeśli nie przekonasz do tego
    policjanta (strażnika miejskiego), to zostanie Ci przekonać sąd.