  • 1. Data: 2008-05-20 15:16:07
    Temat: Nie zaplacilem grzywny
    Od: "Adas" <a...@p...onet.pl>

    i co dalej? wyrok z maja 2006 roku . akurat nie bardzo mialem z czego zyc a
    co dopiero 1000zl grzywny, i tak jakos zapomnialem o wyroku az do dzis. mam
    wezwanie do sadu, co mi grozi ?wyrok za art 97 kodeks wykroczen.

    Adas

  • 2. Data: 2008-05-20 16:22:45
    Temat: Re: Nie zaplacilem grzywny
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Adas pisze:
    > i co dalej? wyrok z maja 2006 roku . akurat nie bardzo mialem z czego zyc a
    > co dopiero 1000zl grzywny, i tak jakos zapomnialem o wyroku az do dzis. mam
    > wezwanie do sadu, co mi grozi ?

    odpracujesz albo odsiedzisz

    KG

  • 3. Data: 2008-05-20 21:10:44
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Adas wrote:
    > i co dalej? wyrok z maja 2006 roku . akurat nie bardzo mialem z czego zyc a
    > co dopiero 1000zl grzywny, i tak jakos zapomnialem o wyroku az do dzis. mam
    > wezwanie do sadu, co mi grozi ?wyrok za art 97 kodeks wykroczen.

    kodeks wykroczeń na samym początku.
    jest napisane na co zamienia się grzywnę w razie jej nieściągalności i w
    jakich proporcjach.
    generalnie, na karę ograniczenia wolności, aresztu lub pracy społecznej.

  • 4. Data: 2008-05-21 03:28:43
    Od: "Krystian K." <a...@g...pl>

    > kodeks wykroczeń na samym początku.
    > jest napisane na co zamienia się grzywnę w razie jej nieściągalności i w
    > jakich proporcjach.
    > generalnie, na karę ograniczenia wolności, aresztu lub pracy społecznej.

    A jezeli ktos ma zasadzona grzywne 5000 zl. Sad rozlozyl ja na raty w
    wysokosci 250 zl miesiecznie.
    Niestety zarabiam minimum krajowe i nie jestem w stanie zaplacic nawet tego.
    Jednak wplacam co miesiac jakas tam kwote - powiedzmy 50 zl. Czy wtedy tez
    grozi mi komornik, prace lub areszt ?

    pzdr
    Krystian

  • 5. Data: 2008-05-21 08:50:14
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Krystian K." <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > tego. Jednak wplacam co miesiac jakas tam kwote - powiedzmy 50 zl. Czy
    > wtedy tez grozi mi komornik, prace lub areszt ?

    Odsiedzisz resztę i będziesz miał z głowy.

    --
    Pzdr
    Leszek