    From: "Mrqs" <m...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Termin odpowiedzi na pismo?
    Date: Tue, 20 May 2008 19:19:26 +0200

    Witam,

    O ile pamietam kiedys byly jakies terminy na udzielenie petentowi odpowiedzi
    na jego pismo. Czy takie terminy jeszcze obowiazuja? Konkretnie chodzi mi o
    moje pismo do ADMu spoldzielni mieszkaniowej, na ktore nie moge doprosic sie
    odpowiedzi, bo "pismo pana jest u dyrektora a dyrektora nie ma" a w domysle
    "i co nam pan teraz zrobi?"

    Trwa to juz ponad miesiac i zastanawiam sie czy mam prawo brak odpowiedzi
    potraktowac jako zgode spoldzielni na moje zamierzenia. A jesli tak jest, to
    na jakiej podstawie prawnej, aby w sytuacji ew. konfliktu ("zrobil pan cos,
    na co nie mial zgody naszej spoldzielni!") spokojnie odpowiedziec paragrafem
    i zakonczyc sprawe?

    Z gory dzieki

    Mrqs