  • 11. Data: 2012-08-07 10:15:02
    Temat: Re: Termin dla policji
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Tue, 31 Jul 2012 10:40:04 +0200,
    madzia z Pok?adu idy <M...@w...edu.com> screamed:

    > co to znaczy? Mo?esz rozwin?ae?

    Worek to tzw. kill file. Lista tych, których posty są kasowane przed
    czytaniem.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:232B ]
    [ 10:14:32 user up 13253 days, 22:09, 1 user, load average: 0.98, 0.95, 0.19 ]

    "You can only be young once, but you can be immature forever!"

  • 12. Data: 2012-08-07 14:43:35
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-07-31 14:31:42 +0200, "donosiciel" <l...@g...pl> said:

    > No to wytłumacz takiemu, dla którego kontrukcja cepa jest zbyt złożona,
    > skoro grzecznie prosi.
    >
    > Odpowiedź przyjdzie po "niezwłocznym" podjęciu decyzji, czyli nie później,
    > niż w ciągu 6 tygodni, tak?

    Oczywiście, że nie. Odpowiedzi może w ogóle nie być.
    (a znaczenie "niezwłocznie" sprawdź w słowniku)

    --
    Bydlę

  • 13. Data: 2012-08-08 22:48:53
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com>

    > Oczywiście, że nie. Odpowiedzi może w ogóle nie być.
    > (a znaczenie "niezwłocznie" sprawdź w słowniku)

    Sprawdź nam to