  • 1. Data: 2004-01-27 15:33:15
    Temat: Telekomunikacja Polska
    Od: motto <m...@w...pl>

    Załóżmy sobie, że mamy dokładny adres kogoś, ale nie mamy nazwiska i chemy
    wydobyć numer z informacji TP żeby zadzwonić, bo np. jest to córka Pani,
    która zmieniłą nazwisko na mężą, znamy jej adres a jej matkę właśnie w
    stanie krytycznym zabrano do szpitala. Sytuacją wyjątkowa prawda?
    No to dzwonimy pod 913 i tłumacząc cały sytuację nie prosimy nawet o numer
    (bo pewnie nie mogą nam go podać) ale o połącznienie z tym numerem. I co?
    No i lipa nie ma nazwiska nie ma rozmowy. Czy oni przypadkiem nie
    nadinterpretują prawa?
    --
    motto [wielowątkowy, wielowarstwowy, nieklasyfikowalny osobnik...]
    E-mail: m...@w...pl JID: m...@j...wp.pl GG: 384683

  • 2. Data: 2004-01-27 15:51:35
    Temat: Re: Telekomunikacja Polska
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    Użytkownik "motto" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > (bo pewnie nie mogą nam go podać) ale o połącznienie z tym numerem. I co?
    > No i lipa nie ma nazwiska nie ma rozmowy. Czy oni przypadkiem nie

    Motto... Człowieku...
    Po Twoich ostatnich wypowiedziach tej grupie nikt Ci już nie odpowie....
    Przykro mi...
    Do widzenia...
    --
    Jarosław Chmielewski [alias: Chmielu]

  • 3. Data: 2004-01-27 17:48:32
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    Pemakai "motto" kemenangan <27 sty 2004> menyalin :

    > Czy oni przypadkiem nie
    > nadinterpretują prawa?

    tez mialem podobny problem, wiesz tak w ogole to te panienki co tam siedza nic Ci nie
    pomoga obawiaja
    sie wylania z pracy - rozmowy sa nagrywane.

    --
    huski
    huski@(u_s_u_n-t_o)interia.pl

  • 4. Data: 2004-01-27 19:37:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    co?
    > No i lipa nie ma nazwiska nie ma rozmowy. Czy oni przypadkiem nie

    Ale możesz zadzwonić na 917 i poprosić o połączenie z taką osobą. Oni
    dzwonią do tej osoby i pytają, czy będzie z Tobą rozmawiać. Jak wyrazi
    zgodę, to Was połączą. Kilka razy trenowałem i działało, choć dość dawno i
    może się zmieniło. Dziwne, że na 913 o takiej możliwości nie informują,
    ale jest we wstępie do książki telefonicznej (a przynajmniej tam to kiedyś
    wyczytałem, bo nie chce mi się teraz szukać w tej nowej).

  • 5. Data: 2004-01-27 20:55:10
    Od: motto <m...@w...pl>

    huski w wiadmości <X...@1...0.0.1>
    napisał(a):

    > tez mialem podobny problem, wiesz tak w ogole to te panienki co tam siedza
    > nic Ci nie pomoga obawiaja sie wylania z pracy - rozmowy sa nagrywane.
    W takim razie, gdzie to zgłosić? Nie chciałem przecież numeru telefonu,
    chciałem żeby mnie połączyła, jak np. ktoś chce dzwonić do mnie (numer
    zastrzeżony) to mówi tylko, że chce połączenie z takimi a takimi i Pani
    łączy i się pyta czy mamy ochotę rozmawić z takim a takim i nie ma
    problemu. Chciałem dokładnie to samo, przy czym nie wieddziałem, czy numer
    jest zastrzeżony, czy też nie, znałem adres i nie znałem nazwiska. Bez
    sensu.