  • 1. Data: 2004-03-30 00:18:34
    Temat: Telekomunikacja
    Od: "STAS" <l...@W...gazeta.pl>

    Witam.
    Mam pewien problem ,a raczej pytanie.
    Od 3 miesiecy jestem uzytkownikiem NEOSTRADY, lecz od czasu zalozenia
    tego "cuda" nie dostalem ani jednego rachunku zwiazanego z korzystaneim z
    tej uslugi. Otrzymujac rachunki za telefon nie ma ani slowa o NEOSTRADZIE.
    Tak wiec, czy w takiej sytuacji musze zglaszac ten fakt do TP i czy kiedy z
    czasem moze dojda do tego ze jest cos nei tak bede zmuszaony do zaplaty za
    miesiace w ktorych nie otrzymywalem rachunkow.
    Z gory dziekuje za odpowiedz
    Pozdrawiam Łukasz

  • 2. Data: 2004-03-30 00:32:49
    Temat: Re: Telekomunikacja
    Od: MariuszR <m...@n...post.pl>

    STAS napisał(a) Tue, 30 Mar 2004 00:18:34 +0000 (UTC) na pl.soc.prawo:

> [...]
    > czasem moze dojda do tego ze jest cos nei tak bede zmuszaony do zaplaty za
    > miesiace w ktorych nie otrzymywalem rachunkow.

    Normalne, poczytaj sobie archiwum alt.pl.neostrada, pełno takich
    przypadków, zazwyczaj wcześniej czy później te rachunki przychodzą,
    najlepiej jak będziesz sobie odkładał to co powinno iść na opłacenie
    abonamentu, w ten sposób unikniesz przykrej niespodzianki kiedy
    przyjdzie ci zapłacić kilkaset złotych jednorazowo.

    A jak się nie dopatrzą to wtedy za zaoszczędzone pieniądze będziesz
    sobie mógł na wakacje pojechać:)

    --
    | Mariusz Rzepkowski e-mail: m...@u...post.pl |
    | GG: 966498 ICQ: 134628796 www.mariuszr.prv.pl |

  • 3. Data: 2004-03-30 07:40:00
    Od: "Psychik" <z...@i...pl>

    Użytkownik "STAS" <l...@W...gazeta.pl> napisał:

> [...]
    > ten fakt do TP i czy kiedy z czasem moze dojda do tego ze jest cos
    > nei tak bede zmuszaony do zaplaty za miesiace w ktorych nie

    jesli maja podpisana umowe, to bedziesz musial zaplacic. zastanawiam sie
    tylko, czy warto to zglaszac juz, czy lepiej zebys sobie odkladal to siano
    co miesiac i zaplacil, jak sie zglosza. jesli czujesz, ze ucziwie jest to
    zglosic, to zadzwon do TPSA i poinformuj, a najlepiej poleconym za
    potwirdzeniem odbioru...

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448