  • Data: 2005-08-26 11:04:27
    Temat: Tekst utworu - prawa autorskie
    Od: "Aicha" <m...@p...strone> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Problem praw autorskich był tu już poruszany wiele razy, ale nie wiem,
    czy akurat w tym kontekście. Pisuję opowiadania, które są publikowane
    w usenecie i na stronie www. Czy zamieszczenie w takim opowiadaniu
    cytatów z piosenki w postaci pojedynczych wersów, oddzielonych
    wyraźnie od mojego tekstu, byłoby wielkim przestępstwem? ;) Czy też
    może bezpieczniej będzie te wstawki zachować sobie w wersji
    "prywatnej", a w świat puścić wersję "zubożoną", bez cytatów z A.
    Chylińskiej?

    --
    Pozdrawiam - Aicha

    Nie dla dzieci: