  • Data: 2005-05-23 12:45:56
    Temat: :) Taka fotke zrobilem niedawno.. i ...
    Od: "Agrescik" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    http://tinyurl.com/75oem
    (Prosze nie patrzec na czas pod zjeciami bo tylko wrzucilem "beszczelnie"
    fotki... nie wnikajac w strukture... ) Strona bardzo stara i nie aktualna :)
    Ale fotki aktualne. Swiezutkie :)

    .. tak zartobliwie i troche powazniej sie pytam. Czy moze ktos mi wyjasnic
    czemu ten napis wisi podobno bardzo dlugo juz?
    Czemu "miasto" nie podaje goscia do sadu o znieslawienie? Czegos tu nie
    kumam. Cos jest na rzeczy? A to jest smieszne :) Co za czasy.. eh...
    Moze facet wybral dziwna forme walki... o jakies swoje prawa.. choc nie wiem
    o co biega :)
    Moze ktos z racji swojego fachu wypowie sie... :)
    Pozdrawiam.
    Agrest.
    PS. Jesli nie wiadomo o co chodzi to wiadomo ze chodzi o pieniadze :)