  • Data: 2005-05-23 16:41:42
    Temat: Re: :) Taka fotke zrobilem niedawno.. i ...
    Od: "Agrescik" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przepraszam, a odkad to slowo 'niekompetencja' znieslawia?

    Heh... no tos mnie rozbawil :)
    Patrze na ten napis i nasunelo mi sie pytanie... Jak to jest prawnie...
    Napis wisi sporo czasu...
    Dziwi mnie sprawa. Bo niby napis uderza w dobre imie Wladz Miasta.
    Nie zrobili mu chyba zadnego procesu itd... Napis wisi dalej.
    Zastanawialem sie jak to jest z prawnego pkt widzenia :)
    Tez na balkonie moge sobie baner walnac o tym ze wladze miasta sa do d... i
    nikt mi nic nie zrobi? Nie sadze...
    :)
    Pozdrawiam :)